اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در روستاهای منطقه 20

کودکان جنوب تهران بازی و حرکت‌درمانی را آموختند

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار کودکان بخش حریم و روستاهای منطقه 20 به منظور ایجاد سرگرمی و نشاط در قالب همایش آموزشی بازی و حرکت‌درمانی را آموختند.

کودکان جنوب تهران بازی و حرکت‌درمانی را آموختند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عطاءالله حسینی شهردار ناحیه هفت منطقه 20 صبح امروز با اشاره به اهمیت بازی کودکان اظهار داشت: 100 نفر از خردسالان به همراه والدین پیشتاز در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) واقع در روستای زمان‌آباد در قالب همایش آموزشی با مفاهم سرگرمی، بازی و حرکت‌درمانی آشنا شدند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های آموزشی در سطح روستاهای این ناحیه که در بخش حریم منطقه 20 واقع شده در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این همایش کودکان و والدین آنها به صورت تئوری و عملی نقاشی کردن با آبرنگ، ساخت اجسام متفاوت با خمیر، نحوه بازی کردن، شناخت دست راست و چپ، آگاهی نسبت به حجم، اندازه و وزن و کشیدن نقاشی و پی‌بردن به هوش کودکان و علائق آنان را آموختند.
حسینی تصریح کرد: این همایش با عنوان بازی و حرکت‌درمانی با مشارکت واحد سلامتی، اداره اجتماعی و فرهنگی و واحد آموزش شهروندی ناحیه هفت، شهرداری منطقه 20 و با حضور فرحناز نورمحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور ارشد کودک برگزار شد.
گفتنی است، ارتباط کودک با محیط بیرون و دنیای اجتماعی، شکوفایی استعدادهای نهفته و بروز خلاقیت، همکاری، همیاری و توسعه مشارکت کودک، همانند سازی با بزرگسالان، تجربه شکست و رهایی از ترس، کم‌رویی و خجالت از جمله مواردی است که کودک در بازی کردن تجربه می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول