اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در هفته پایانی آذر ماه

خبرگزاری فارس: مشاور قرآنی وزیر و مدیرکل قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش از برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان طی هفته پایانی آذرماه خبر داد.

برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در هفته پایانی آذر ماه
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد بنیادی، مشاور قرآنی وزیر و مدیرکل قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش با بیان اینکه سی‌امین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان از 26 آذر لغایت اول دی‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در تمام دوره‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار خواهد می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران حوزه ستادی، استانی و مناطق نسبت به اجرای شکوهمند برنامه‌های قرآنی در مدارس اهتمام دارند، تصریح کرد: مدیران مکلف به فراهم کردن بستر فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان در مدارس، توجیه آنها در مراسم صبحگاه و بهره‌گیری از استادان قرآنی منطقه و محله برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات هستند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بنیادی تأکید کرد: مرحله دوم این مسابقات در قالب مناطق در بهمن‌ ماه برگزار می‌شود؛ همچنین مرحله سوم آن نیز به صورت استانی در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده و مرحله چهارم به صورت کشوری در تیر یا مرداد ماه سال 91 برگزار خواهد شد.

مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت حدود نیمی از دانش‌آموزان سراسر کشور در این مسابقات در سال گذشته، از برگزاری نخستین ستاد مسابقات قرآنی (المپیاد قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان) با حضور پیشکسوتان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن خبر داد.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول