اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد شدید وئام وهاب از حاکمیت قطر:

امیرقطر که با کودتا به قدرت رسیده از اراده ملی سوریه دم می زند

خبرگزاری فارس: رئیس حزب التوحید لبنان با انتقاد تند از امیر قطر گفت که شیخ حمد که از اراده مردم سوریه سخن می گوید، آیا فراموش کرده که با کودتا و خیانت علیه پدر قدرت را در دست گرفت است؟ خیانتی که به علت آن مورد تمسخر مردم قطر است.

امیرقطر که با کودتا به قدرت رسیده از اراده ملی سوریه دم می زند
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری الشرق الجدید وئام وهاب رئیس حزب التوحید لبنان در اظهاراتی به انتقاد تند نسبت به مواضع شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی و دولت کنونی قطر گفت: دولت قطر از اراده ملت سوریه صحبت می کند، ما البته در این مورد بحثی نمی کنیم، جرا که اعتقاد داریم که در سوریه بر اساس انتخابات ملت این کشور اراده خود را نشان می دهد، اما ما از حمد بن جاسم نخست وزیر قطر می پرسیم که ملت قطر و به صورت عمومی تمام ملت های منطقه چه می خواهند؟

وی در بیانیه خود ادامه داد: آیا ملت قطر و ملت های منطقه سیاست های غارت ثروت های ملی را که امثال این شیوخ بر آنها تحمیل کرده اند، رد نمی کنند؟ آیا آنها نمی خواهند که ثروت ها میان آنها و سایر عرب های گرسنه در تمامی جهان تقسیم شود؟ آیا ملت قطر نمی خواهد که حمد بن جاسم تحت نظارت و حمایت صهیونیست ها به گردشگری در سرزمین های اشغالی با وجود خشم فلسطینی ها نپردازد؟

وی ادامه داد: آیا ملت ها نمی خواهند که میلیارد ها دلار پول آنها به خرید سلاح که تنها در راستای منافع کارخانه های آمریکا و اروپا است، اختصاص داده نشود و این اموال در ساختن کشورهای عربی مورد استفاده قرار گیرد؟ چرا که حتی اگر ملت هایی مثل مصر و سودان و سومالی را نیز در نظر نگیریم، میلیون ها گرسنه حتی در عربستان سعودی وجود دارد.

وهاب تاکید کرد که آیا حمد بن جاسم و حمد بن خلیفه نمی دانند که قدرت در این کشور را بدون انتخابات و تنها از طریق کودتای خانوادگی و خیانت به پدر به دست آورده است و هر روز ملت قطر به علت این خیانت او را به سخره می گیرد؟

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول