اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 بهمن

رقابت‌های جام نامجو در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری «جام نامجو» و انتخابی تیم‌ ملی در چهارم بهمن امسال رشت برگزار می‌شود.

رقابت‌های جام نامجو در رشت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع مدیران ورزش گیلان با اشاره به رویدادهای پیش‌روی ورزش استان، اظهار داشت: جام نامجو در روزهای چهار تا 8 بهمن در شهرستان رشت برگزار می‌شود و به درخواست کادر فنی ملی‌پوشان وزنه‌برداری موظف هستند در این مسابقات شرکت کنند.
وی افزود: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور، جام نامجو به شدت مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار دارد و به گفته سرمربی تیم ملی آخرین فرصت برای کسانی است که حضور در اردوی تیم ملی را حق خود می‌دانند و می‌خواهند شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را از دست ندهند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: کوروش باقری سرمربی وزنه‌برداری کشورمان شخصا این مسابقات را از نزدیک تماشا می‌‌کنند تا اگر وزنه‌برداری شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را داشت، نام او را به جمع اردونشینان اضافه کند.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور«جام نامجو» در روزهای چهار تا 8 بهمن در سالن وزنه‌برداری نامجو واقع در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره)رشت برگزار می‌شود.
 
*پرافتخارترین کاراته‌کای تاریخ ایران و گیلان در جمع برترین‌های دنیا قرار گرفت
 
بابایی بیان داشت: ‌در جدول برترین‌های جهان در سایت رکوردهای کاراته، جاسم ویشگاهی از گیلان قهرمان طلایی پیکارهای جهانی 2006 و نایب قهرمان جهان در سال 2002، با یک‌هزار و 800 امتیاز به همراه قهرمانانی مانند دیوید بنیتلو از ایتالیا، یان‌کوله از انگلیس و امانوئل پینا از فرانسه در مکان بیست و چهارم کومیته انفرادی بهترین‌های کاراته دنیا قرار گرفت.
وی افزود: این کاراته‌کای اهل بندرانزلی که آماده حضور در المپیک لندن می‌شود به دلیل درخشش در رقابت‌های آسیایی گوانگژوی چین به کسب این عنوان نائل شد.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، جاسم ویشگاهی 30 ساله با دو نشان طلا و یک برنز پرافتخارترین کاراته‌کای ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی نیز به شمار می‌رود.
 
*مرحله هفتم لیگ برتر شطرنج گیلان پایان یافت
 
وی گفت: مرحله هفتم لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های گیلان با انجام پنج دیدار همزمان در رشت پیگیری شد و در جریان این مرحله نوجوانان نوین رشت به نتیجه تساوی دو بر دو مقابل شهرداری فومن دست یافت، تیلار تالش سه بر یک هیئت شطرنج آستانه‌اشرفیه را شکست داد و دیدار تیم‌های شهرداری لاهیجان و شهرداری خمام دو بر دو مساوی شد.
بابایی ادامه داد: در دیگر دیدارها دخانیات گیلان چهار بر صفر مقابل بنادر و دریانوردی انزلی به برتری رسید تا در صدر جدول باقی بماند ضمن اینکه دیدار تیم‌های آرین شاندرمن با شهرداری لنگرود با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
به گفته وی، در جدول رده‌بندی این دوره در پایان مرحله هفتم دخانیات گیلان با 22.5 امتیاز در صدر قرار گرفت، فلز رشت با کسب 19.5 امتیاز دوم است و آرین شاندرمن با کسب 16.5 امتیاز در مکان سوم این رقابت‌ها قرار دارد.
این مسئول بیان داشت: در رقابت‌های شطرنج لیگ برتر گیلان 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای در تالار مهد اندیشه رشت به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان به لیگ برتر شطرنج ایران راه می‌یابد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول