اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سپاه ناحیه عجب‌‌شیر:

اقتدار ایران در گرو بصیرت‌افزایی در برابر تهدیدات است

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات سپاه ناحیه عجب‌‌شیر گفت: اقتدار ایران اسلامی در گرو بصیرت‌افزایی در برابر تهدیدات ریز و درشت دشمن است.

اقتدار ایران در گرو بصیرت‌افزایی در برابر تهدیدات است
به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، بیت‌الله سلطانی ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با تاکید با نظارت بر عملکرد حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها در مورد اهمیت جنگ نرم اظهار داشت: امروزه جنگ روانی و یا جنگ نرم از کارآمدترین، پویاترین و در عین حال از مخرب‌ترین و خطرناک‌ترین نوع جنگ‌ها به شمار می‌رود چرا که اندیشه، بینش، عقل و در نهایت رفتار نیروهای درگیر و یا مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: به طوری‌که امروزه جنگ مسلحانه در خدمت جنگ روانی قرار گرفته است و چه بسیار اتفاق افتاده که جنگ روانی سیر تاریخ را عوض کرده است.
سلطانی افزود: با پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف استکبار جهانی در براندازی و اضمحلال نظام از طریق جنگ نظامی و ابزارهای خشونت‌آمیز ناامید شده و با رویکرد جدید به نام جنگ نرم و بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب، آرام، فریبنده و از طریق تخریب باورها و ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی جوانان، تقویت جریان‌ها و شخصیت‌های سکولار، گسترش و تقویت شبکه‌های ماهواره‌ای و دامن زدن به مفاسد اخلاقی همچنین ترویج مواد مخدر به مبارزه نظام آمده است.
وی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد مصرف‌گرایی، بی‌هویتی، زندگی حیوانی، بی‌تفاوتی به مسائل کشور و معضلات اجتماعی را ترویج دهد تا به این وسیله نظام را تضعیف کرده و آن را از درون متلاشی کند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1370 پرده از تهاجم فرهنگی دشمن برداشته و اعلام کردند که کاری که دشمن به لحاظ فرهنگی انجام می‌دهد نه یک تهاجم فرهنگی بلکه یک ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی است و خطر این نوع تهدید بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
سلطانی، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز دشمن خاکریزها را برداشته و جنگ را به خیابان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی خانه‌های ما کشانده است و هدف اصلی در جنگ نرم حذف و یا تضعیف قدرت ولایت فقیه و ترویج فساد و بی‌بندباری است.
مسئول تبلیغات ناحیه عجب‌شیر در ادامه خاطرنشان کرد: امروز راه نجات کشور ولایت‌مداری و اطاعت محض از مقام معظم رهبری است و با داشتن بینش و بصیرت دینی و سیاسی، در صحنه بودن حفظ وحدت و اتحاد ملی، و با جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد سازندگی می‌توانیم نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.
وی، تبعیت از ولی فقیه را زمینه‌ساز رسیدن به سعادت واقعی دانست و تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره مدافع حقیقی مقام ولایت بوده و هستند.
سلطانی با اشاره به اینکه امروزه هیچ کشوری قابل مقایسه با ایران نیست، افزود: ایران به‌عنوان کشوری برتر در جهان و منطقه تبدیل شده است.
وی گفت: دشمنان و معاندان نظام همواره از هر راه و شیوه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره گرفته و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی دریغ نمی‌کنند.
سلطانی افزود: اما آنچه که تاکنون توانسته پیامدهای منفی این توطئه‌ها را خنثی کرده و نظام اسلامی را حفظ کند، تبعیت همه جانبه مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی از ولایت فقیه بوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول