اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منصور ابراهیم‌زاده:

انتقام در فرهنگ من جایی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیچگاه در زندگی‌ام به فکر انتقام نبوده‌ام و انتقام در فرهنگ من جایی ندارد.

انتقام در فرهنگ من جایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، منصور ابراهیم‌زاده امشب در کنفرانس پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: به فکر انتقام شکست دور رفت نبوده و برای بازی آبرومندانه و کسب نتیجه خوب به تبریز آمده و امیدواریم مقابل تیم خوب تراکتورسازی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.
البته مرد اول تصمیمات فنی تیم ذوب‌آهن در ادامه گریزی به بازی رفت دو تیم زد و گفت: همانطور که برنامه  90 نیز نشان داد، گل تراکتورسازی به ذوب‌آهن آفساید بود اما با تایید داور دیگر نمی‌شود کاری کرد.
وی افزود: تیم تراکتورسازی از تیم‌های خوب و پرطرفدار ایران است که برای کسب تمام امتیازات این بازی مقابل ما قرار خواهند گرفت اما ما نیز سعی خواهیم کرد بازی خوبی ارائه کرده و با امتیاز تبریز را ترک کنیم.
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به مشکلات تیمش عنوان کرد: در نیم‌فصل ما نه تنها نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم بلکه قاسم حدادی‌فر را نیز از دست دادیم ضمن اینکه اردویی را نیز برگزار نکرده و تنها دو دیدار دوستانه با تیم‌های اصفهانی انجام دادیم.
ابراهیم‌زاده محرومیت بازیکنان در بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن را مختص تیم میزبان ندانسته و اظهار داشت: در تیم ذوب‌آهن قاسم حدادی‌فر به تراکتورسازی پیوسته، حوار ملامحمد به تبریز نیامده و علی احمدی نیز محروم است و ما نیز برای بازی فردا دستمان بسته است.
وی شکست تیمش را مقابل راه‌آهن اتفاقی خوانده و تصریح کرد: در یک حرکت نادر توپی که مدافع قصد داشت دفع کند روی پای بازیکن راه‌آهن افتاده و وی دروازه تیم ما را گشود.
مربی که به کسب عنوان‌های نایب قهرمانی مشهور است، در مورد احتمال اخراجش از هدایت ذوب‌آهن و جایگزینی کربکندی و یا سلطانی مربی تیم امید گفت: صلاح خویش را خسروان دانند و مسلماً مدیران تیم ذوب‌آهن این اختیار را دارند که مربی تیم را تعویض کنند، هرچند تا امروز از ما قاطعانه حمایت لازم را کرده‌اند.
البته ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد که در حال حاضر کربکندی به عنوان کارشناس در باشگاه فعالیت داشته و ارتباط نزدیکی با وی داشته و احترام خاصی به وی قائل است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول