اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بناب استعفا کرد

خبرگزاری فارس: پس از 73 ماه مدیریت شهردار بناب استعفا کرد

شهردار بناب استعفا کرد
قلی آقازاده رئیس شورای اسلامی شهر بناب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب اظهار داشت: به دنبال استعفای میراسدالله مجتبی‌پور شهردار بناب، استعفای وی در یکصد و چهل و یکمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بناب مطرح شد که اکثریت اعضای شورا با استعفای شهردار بناب موافقت کردند و بدین ترتیب مجتبی‌پور پس از 73 ماه تصدی شهرداری بناب، از سمت خود استعفا کرد.
وی افزود: شورای اسلامی شهر همچنین در این جلسه محمدباقر بابازاده را به‌عنوان سرپرست شهرداری بناب معرفی کرد.
مجتبی‌پور در ابتدای استعفانامه خود آورده است: از اینکه توانستم در سایه الطاف خداوندی مدت شش سال و یک ماه در سازمانی به نام شهرداری در محضر یکایک مراجعان باشم، شاکر و سجده شکر آن را واجب می‌دانم و از اینکه به علل مختلف از مسئولیت خود کناره‌گیری می‌کنم، به لحاظ اخلاقی و رفتاری که دارم؛ از شرح و بسط آن صرف نظر می‌کنم.
وی در ادامه بیان کرده است: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های تمام معاونت‌ها و مسئولان واحدهای مختلف به خصوص از کارگران و رفتگران زحمتکش که شاید در این مدت چندان از نزدیک به وضعیت زندگی و مشکلات آنان نتوانستم آگاهی داشته باشم، شرمنده‌ام و از تمام آنها حلالیت می‌طلبم.
شهردار مستعفی بناب در بخش پایانی این استعفانامه همچنین نوشته است: با تقدیر و تشکر از مردم عزیز بناب؛ از تمام مسئولان شهرستان و در رأس آنها از پدر معنوی شهرستان امام جمعه فاضل و ارزشمند، استاندار و نیز معاونت عمرانی استانداری به خاطر مساعدت‌های لازم در بخش‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌کنم.
شهرداری بناب در سال 1309 تأسیس شده و درجه آن هشت است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول