اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس اتحادیه طلا و جواهر کشور:

هنرمندان طلا و جواهر گمنام مانده‏اند

خبرگزاری فارس: بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور گفت: هنرمندان فعال در عرصه صنعت طلا و جواهر در کشور گمنام مانده‏اند.

هنرمندان طلا و جواهر گمنام مانده‏اند
اسدالله بهمنش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر عرصه صنعت طلا و جواهر کشور با مشکلاتی مواجه است.
وی ادامه داد: عدم تطابق ماشین‏آلات مورد استفاده صنعتگران طلا و جواهر کشور با دانش روز دنیا و سود جستن از سامانه‏های قدیمی و سنتی یکی از مشکلات این عرصه قلمداد می‏شود.
بهمنش ادامه داد: در سالیان اخیر اغلب تولیدکنندگان با علم از این کاستی بزرگ نسبت به نوسازی ادوات تولیدی خود دست به کار شده‏اند.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور، صنعت طلا و جواهر را پهنه‏ای جذاب برای اقشار مختلف جویای شغل پایدار و مناسب جامعه دانست.
وی تصریح کرد: فراخوان برای کسب آموزش‏های لازم پیرامون رشته طلا و جواهر شهرستان دماوند با استقبال بیش از یک هزار متقاضی همراه شد.
بهمنش ادامه داد: اگر فراخوانی مشابه در همه نقاط کشور اعلام شود، سیل عظیمی از علاقه‏مندان برای آموزش و ادامه راه در این مسیر پیش‏قدم می‏شوند.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور با اشاره به حمایت‏های اخیر دولت از اصناف طلا و جواهر خاطر نشان کرد: دولت در سال‏های اخیر حمایت خود از این بخش را گسترش داده است.
وی تصریح کرد: در سایه این مساعدت‏ها، چند بانک کشور با تامین اعتبارات لازم در تهیه مواد اولیه کمک‏های شایانی به تولیدکنندگان صنعت طلا و جواهر ارائه می‏دهند.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول