اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

شهر طلای رودهن در جهان بی‏نظیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شهر طلا و جواهر رودهن را برتر از دیگر نمونه‏های خارجی آن دانست.

شهر طلای رودهن در جهان بی‏نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در جریان دیدار با دست‏اندرکاران دوره‏های آموزش طلا و جواهر رودهن که با حضور مسئولان برگزاری این دوره و جمع کثیری از هنرجویان انجام شد، گفت: پیش از آغاز تلاش برای برپایی شهر طلا و جواهر رودهن، نمونه‏های خارجی چنین مراکزی نیز از نزدیک بازدید شده بود. 
وی ادامه داد: اما شهر طلا و جواهری که با همت مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و صنف طلا و جواهر کشور در حال آماده‏سازی امور مقدماتی است؛ با هیچ یک از نمونه‏های خارجی آن قابل مقایسه نیست.
رامین اضافه کرد: این شهر مانند هر شهر دیگری دارای مسجد، مدرسه، دانشگاه، کارگاه، هتل و ... خواهد بود؛ اما با این تفاوت که همه چیز در این مرکز به طلا و جواهر و خلق هنر پیرامون این صنعت منتهی می‏شود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شهر طلا و جواهر را فراتر از یک گردش اقتصادی و مشتی سنگ خواند.
وی تصریح کرد: در همه نقاط جهان می‏توان سنگ پیدا کرد؛ اما نکته حائز اهمیت و نادر در این میان دستان هنرمند ایرانی، خلق و خوی مذهبی مردمان شهرستان دماوند و در نهایت آفرینش فرهنگی غنی و آغشته با هنر در این خطه است.
رامین با بیان اینکه آغاز اشتغالزایی در این هنر نیازمند تکمیل شهر طلا و جواهر نیست، خاطر نشان کرد: شهر طلا و جواهر مراحل ساخت خود را شاید آهسته اما قانونمند در حال سپری کردن است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغالزایی در این بخش مستلزم تکمیل این شهر نیست؛ چرا که می‏توان در سایه تمهیداتی از همین امروز ساز و کارهای آغاز اشتغال و مباحث درآمدزایی را آغاز کرد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول