اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امور حوزه‌ها:

نمایشگاه کتاب حوزه پل ارتباطی اهل کتاب و اصحاب مطالعه است

خبرگزاری فارس: نماینده رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امور حوزه‌ها گفت: نمایشگاه‌ها تخصصی کتاب حوزه در واقع پل ارتباطی اهل کتاب و اصحاب مطالعه است و سبب آشنایی و بهره‌برداری از فرآورده‌های علمی و کتاب‌های جدید می‌شود.

نمایشگاه کتاب حوزه پل ارتباطی اهل کتاب و اصحاب مطالعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه یکی از حرکت‌های علمی، فرهنگی و نشاندهنده تعامل بین حوزه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه توانمندی‌ پژوهشگران و محققان را نشان می‌دهد و این حرکت فرهنگی و علمی در ترغیب جوانان پژوهشگر موثر است.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از آسیب‌ها در کتاب‌های حوزوی گفت: برخی از متون و محتواها بدون تحول و تغییر به طور مجدد مورد چاپ قرار می‌گیرد که در این حوزه لازم است متون بررسی شود و پس از اتقان و اطمینان با حفظ چارچوب و با زبانی آسان، نثری روان و ادبیاتی جوان‌پسند به طور مجدد مورد چاپ قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در چاپ کتاب‌ها باید از موضوعات تکراری پرهیز شود تا بتوانیم با ایده‌هایی که پرورش می‌دهیم، کتاب‌های اصیل در قالب موضوعات جدید مطابق با نیازها و درخواست‌های جامعه را به عنوان یک فرآورده فرهنگی و فرآیند نوین به جامعه تحویل دهیم.
رضوی‌مهر ادامه داد: مولفان و محققان ملزم به رعایت اخلاق و امانت‌داری هستند و این امر باید در کتابت و نشر مورد دقت قرار گیرد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب حوزه گفت: این نمایشگاه‌ها در واقع پل ارتباطی اهل کتاب و اصحاب مطالعه است و سبب آشنایی و بهره‌برداری از فرآورده‌های علمی و کتاب‌های جدید می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول