اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارسال 3 هزار اثر به طرح ملی بوی سیب

تنها یک هفته برای شرکت در طرح ملی بوی سیب زمان باقی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام دبیر طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب گفت: در فاصله یک هفته به پایان طرح ملی وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» آثار رسیده از مرز سه هزار اثر گذشت.

تنها یک هفته برای شرکت در طرح ملی بوی سیب زمان باقی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از رادیو معارف، علی اصغر جوشقان‌نژاد با اشاره به اینکه تنها یک هفته به پایان مهلت ارسال آثار به طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب باقی مانده است، گفت: تاکنون حجم آثار رسیده از مقدار آثار سال گذشته بیشتر شده است و با توجه فرصت اندک باقیمانده به شرکت کنندگانی که ثبت‌نام کردند و قصد ارسال آثار دارند توصیه می‌کنیم، سریع‌تر اقدام کنند.
وی افزود: این مهلت تا پایان روز اربعین حسینی است و قابل تمدید نخواهد بود و با توجه به اینکه فرآیند داوری از روز بعد از اربعین آغاز می‌شود عزیزان شرکت‌کننده در بخش پادکست و گرافیک لازم است علاوه بر ثبت اثرشان در سیستم ثبت‌نام، فایل اثر خودشان را به ایمیل بوی سیب ارسال کنند.
قائم مقام دبیر طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب خاطر نشان کرد: پس از اربعین حسینی به دلیل شروع فرآیند داوری دبیرخانه نمی‌تواند پذیرای آثار جدید باشد.
وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون امتیازدهی کاربران مدتی است که آغاز شده و این مرحله تا حدود یک هفته پس از اربعین حسینی در اختیار کاربران گرامی است.
وی ادامه داد: افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت بوی سیب با وارد کردن نام کاربری و رمز ورودشان آثاری که توسط هیئت انتخاب به تایید رسیده را ملاحظه کرده و امتیاز مورد نظر خودشان را ثبت کنند.
جوشقان‌نژاد گفت: شرکت‌کنندگان ارسال آثارشان را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا در روزهای آخر حجم ارسال آثار زیاد می‌شود و ممکن است دچار مشکلاتی شوند.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول