اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران رتبه چهارم جدول را حفظ کرد

خبرگزاری فارس: کاله مازندران در دیدار حساس و معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه را شکست داد و با حفظ مکان چهارم لیگ والیبال راهی تعطیلات نیم فصل نخست شد.

والیبال کاله مازندران رتبه چهارم جدول را حفظ کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شامگاه گذشته در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان تیم والیبال شهرداری ارومیه بود.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر توانست با حمایت تماشاگران آملی در نهایت پیروز میدان باشد و با نتیجه سه بر دو میهمانش شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کند.
در گیم‌های اول، سوم و پنجم کاله مازندران توانست با پوئن‌های (25 بر 20)، (25 بر 22) و (15 بر 10) حریف خود را شکست دهد و نماینده ارومیه نیز با پوئن (25 بر 20) و (25 بر 18) گیم‌های دوم و چهارم را از آن خود کند.
حمید راهجردیان و علیرضا قریب از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان بودند که قضاوت این دیدار سخت را برعهده داشتند و همچنین امیدوار حاتمی نماینده و ناظر فدراسیون بود.
دیدار حساس بین تیم‌های سوم و چهارم لیگ برتر به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی تبرستان به روی آنتن رفت تا همه علاقمندان کشورمان بتوانند این دیدار را از گیرنده‌های خود دنبال کنند.
در ترکیب کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی با کمک محمد شریعتی و آرنندو دامیان برعهده داشت و سرپرستی آن برعهده حسن منصوری بود، بازیکنان ملی‌پوش و نامی مانند علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی به میدان رفتند.
شهرداری ارومیه نیز با هدایت ابراهیم وطن پرست در ترکیب خود بازیکنان نام‌آشنایی همچون مهران زارع، احسن‌الله شیرکوند، علیرضا بهبودی، استانوف کرایسیمیر، سعید مصطفی‌وند، فرهاد عادلی، ایرج میکاییل زاده و علی تقی نژاد را به کار گرفت.
شهرام محمودی تنها بازیکن مصدوم کاله مازندران بود که از ناحیه کتف تحت درمان است البته همانند بازی‌های گذشته گایدارسکی بازیکن خارجی کاله نیز از روی سکوهای تماشاگران ویژه این دیدار را پیگیری می‌کرد.
مهران زارع بازیکن سال‌های گذشته کاله که در ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه جای داشت با اهدای دسته گلی از سوی باشگاه آملی مورد قدردانی قرارگرفت.
نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و یدالله اکبرزاده فرماندار آمل از مهمانان ویژه‌ای بودند که از نزدیک این دیدار را دنبال می‌کردند.
از نکات قابل توجه این دیدار حرکت زشت و زننده احسن شیرکوند لیبروی شهرداری ارومیه بود که در ابتدای گیم چهارم در صورتی که تیمش از کاله با پوئن (16 بر 7) پیش بود با حرکت زننده‌ای اعتراض هواداران را به همراه داشت که احمد بندری نماینده فدراسیون وارد عمل شد و با ورود به زمین در کنار داوران دیدار، تذکر جدی به این بازیکن داد.
بندری در این مورد به خبرنگار ورزشی فارس عنوان کرد: حرکت زننده و زشت شیرکوند را دیدم و در گزارش‌هایم به آن اشاره خواهم کرد.
تیم‌های لیگ برتری با انجام این دیدار به تعطیلات یک هفته‌ای نیم فصل رفته‌اند و این دوره از رقابت‌ها در نیم فصل دوم هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال سایپای البرز به همراه پیکان تهران از تیم‌های 33 امتیازی هستند که در مکان اول و دوم جای گرفته‌اند و همچنین شهرداری تبریز و کاله مازندران از تیم‌های 30 امتیازی این دوره از رقابت‌ها هستند که به ترتیب در مکان سوم و چهارم جای دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از یک هفته تعطیلی نیم فصل نخست، ادامه بازی‌ها در نیم فصل دوم از یک‌شنبه آینده آغاز می‌شود که در دیدار خانگی 25 دی ماه کاله مازندران میزبان شهرداری تبریز است.
انتهای پیام/ن۱۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول