اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

جو تنیس روی میز استان اصفهان آشفته است

خبرگزاری فارس: دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تصمیمات عجولانه برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اوضاع تنیس روی میز این استان را به هم ریخته است.

جو تنیس روی میز استان اصفهان آشفته است
احمد احسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در چند وقت گذشته، من به همراه گروهی از اعضای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، نامه‌ای را برای فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر بازگشت فرشته سموعی به پست گذشته خود (ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان) فرستادیم که این کار سبب برکنار شدن من شد.
وی ادامه داد: اقدام اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید با هماهنگی‌های قبلی فدراسیون تنیس روی میز انجام می‌شده است و کار فعلی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان وجاهت قانونی ندارد.
دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تاکید کرد: با اینکه مقام و ریاست برای من ارزشی ندارد، اما هم‌چنان از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان شناخته می‌شوم.
وی با بیان اینکه برای هر گونه جابه‌جایی در هیئت تنیس روی میز استان اصفهان باید هماهنگی‌های لازم بین فدراسیون تنیس روی میز و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان انجام شود، تصریح کرد: برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به جای ارائه راهکار‌های مناسب برای پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر تنیس روی میز این استان، تنها اقدامات خودسرانه را پیش‌رو گرفته‌اند.
احسانی تاکید کرد: تنها دلیل حمایت اعضای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از فرشته سموعی، تلاش این شخص برای ارتقای سطح کمی و کیفی تنیس روی میز استان بود که این امر حذف تدریجی امضاء کنندگان نامه فرستاده شده به فدراسیون تنیس روی میز را در پی داشت.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول