اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفع مشکلات راه‌ها

98 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان البرز اصلاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان البرز گفت: 98 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان البرز توسط راهداران این استان شانه‌سازی شد.

98 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان البرز اصلاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و ترابری استان البرز، مهدی رضوی اظهار کرد: در چهار ماه گذشته 98 کیلومتر از راه‌های استان شانه‌سازی شده است.
وی تأکید کرد: این امر در راستای رویکرد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای استان و ایمن‌سازی راه و حاشیه آن در دستور کار قرار گرفته است و عوامل راهداری در انجام این امر مهم و با تلاش شبانه‌روزی مقدار 98 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی را شانه‌سازی کردند تا استفاده‌کنندگان از راه، به سلامت به مقصد برسند.
این مسئول در ادامه از پیشرفت 52 درصدی پروژه نجم‌آباد ـ اشتهارد ـ نظرآباد این استان خبر داد و گفت: قطعه اول با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته رضوی طول این پروژه 47 کیلومتر بوده که قطعه اول 24 کیلومتر با عرض 11 متر با شانه‌های آسفالت است و در طول محور 48 دستگاه پل با دهنه 2 و 3 متری، 2 دستگاه پل خاص شامل 20 دهنه 4 متری باکسی و 8 دهنه 4 متری باکسی کار گذاشته شده است.
وی افزود: قطعه اول از غرب شهر اشتهارد ( شهرک صنعتی اشتهارد‌) واقع در محور بویین زهرا آغاز و تا سه‌راهی روستای نجم‌آباد ادامه دارد همچنین قطعه دوم در دست ساخت و قطعه سوم نیز در حال مطالعه است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول