اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 60 درصد پیشرفت فیزیکی

191 طرح صنعتی در درست اجرا در زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 191 طرح صنعتی در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در استان زنجان وجود دارد.

191 طرح صنعتی در درست اجرا در زنجان وجود دارد
محمد قربانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع میزان سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای اجرای طرحهای صنعتی بالای  60 درصد پیشرفت فیزیکی طی 9 ماه سال جاری 3 میلیارد و 203 میلیون و 153 هزار ریال اعلام شده است.
وی تصریح کرد: طرح های صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان زنجان در 9 ماه سال جاری برای 5 هزار و 264 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان زنجان 142 طرح اجرای واحد صنعتی دارد که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برخوردار است، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها برای 3 هزار و 421 نفر اشتغال ایجاد کند.
وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری طرحهای صنعتی  بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان زنجان   یک میلیارد و 334 میلیون و 438 هزار ریال اعلام شده است.
قربانلو با بیان اینکه طی 9 ماه سال جاری در شهرستان خدابنده  چهار طرح  صنعتی با سرمایه گذاری   20 میلیون و 25 هزار ریال  در حال اجرا می باشد، تصریح کرد: این طرح‌های صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد برای 71 نفر فرصت شغلی فراهم خواهد نمود.
وی به 27 طرح توسعه شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در حال حاضر   پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد داشته که با بهره برداری از آنها برای یک هزار و 85 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری   طرح‌های صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی طی 9 ماه سال جاری در شهرستان ابهر 919 میلیون و 526 هزار ریال برآورد شده است.
قربانلو با بیان اینکه 714 میلیون و 700 هزار ریال میزان سرمایه گذاری سه طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی طی 9 ماه سال جاری در شهرستان ایجرود می باشد اظهار داشت  این طرح‌ها 298 فرصت شغلی را برای متقاضیان فراهم خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه چهار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در شهرستان طارم وجود دارد، ادامه داد: این طرح‌ها برای 88 نفر در شهرستان طارم فرصت شغلی ایجاد می کند.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری به منظور اجرای طرحهای صنعتی در  شهرستان طارم 18 میلیون و 935 هزار ریال اعلام شده است.
وی به 11 طرح توسعه شهرستان خرم‌دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برای 301 نفر شغل ایجاد می نماید.
قربانلو خاطر نشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری  این طرحها  در  شهرستان خرم‌دره 195 میلیون و 529 هزار ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 204 طرح صنعتی نیز با 20 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری اختصاص یافته برای این طرح‌های صنعتی 16 میلیارد و یک میلیون و 184 هزار ریال برآورد شده است.
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: طرح‌های صنعتی موجود در استان زنجان که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 20 تا 40 درصد برخوردار هستند، در 9 ماه سال جاری برای 9 هزار و 45 نفر اشتغال ایجاد خواهند نمود.
وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 546 جواز تاسیس در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری به منظور کسب جواز تاسیس  در استان زنجان 98 میلیارد و 537 میلیون و 974 هزار ریال عنوان شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول