اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد

اختصاص زمین به کتابخانه مرکزی قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از اختصاص زمین به کتابخانه مرکزی قم و احداث آن در بازه زمانی سه ساله خبر داد.

اختصاص زمین به کتابخانه مرکزی قم
علی فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به کتابخانه مرکزی قم اظهار کرد: زمینی به مساحت شش هزار متر مربع مربوط به شهرداری و وزارت نفت برای احداث این کتابخانه اختصاص پیدا کرده و اکنون موافقت‌های مقدماتی انجام شده و تنها پیگیری‌های حقوقی این زمین باقیمانده است.
وی خاطرنشان کرد: شش میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان بودجه این پروژه مصوب شده است که از این میزان پنج میلیارد تومان در سفر مقام معظم رهبری و یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر در پیگیری پروژه‌ها توسط دفتر مقام معظم رهبری پیشنهاد و مصوب شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان داشت: این پروژه از آغاز عملیات احداث در بازه زمانی سه ساله به پایان می‌رسد و نهاد کتابخانه‌های عمومی به بهره‌برداری از آن پرداخته و تسهیلات و درآمد آن مربوط به این نهاد است.
وی با اشاره به تعریف کتابخانه مرکزی گفت: کتابخانه مرکزی استان دارای منابع متنوع‌تر نسبت به کتابخانه‌های عمومی بوده و خدمات جامعی در زمینه کتابخوانی، پشتیبانی‌های پژوهشی و اسناد و مدارک در این کتابخانه ارائه می‌دهد.
فریدونی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی پوشش محلی دارند ولی کتابخانه مرکزی تمام نیازهای کتابخانه‌ای استان را پاسخگو خواهد بود.
وی یادآور شد: بیش از 10 استان در کشور کتابخانه مرکزی دارند و به طور مناسب‌ و مطابق با استانداردها به ارائه خدمات می‌پردازند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول