اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شیرکوند در گفت‌وگو با فارس:

دیدار مقابل کاله مهم‌ترین بازی نیم فصل ارومیه است

خبرگزاری فارس: بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دیدار مقابل کاله مازندران مهم‌ترین بازی نیم فصل تیم شهرداری ارومیه است.

دیدار مقابل کاله مهم‌ترین بازی نیم فصل ارومیه است
احسن‌الله شیرکوند در حاشیه تمرین تیم شهرداری ارومیه قبل دیدار مقابل کاله مازندران از چارچوب دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار دو تیم برای کسب عنوان سومی لیگ برتر و یا حتی بالاتر از آن بسیار مهم و پراهمیت است.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین بازی نیم فصل تیم شهرداری ارومیه را مقابل کاله مازندران انجام خواهیم داد.
شیرکوند اضافه کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و پیشکسوت در کنار هم است و شرایط خوبی داریم و با تمرینات خوب، منسجم و منظم خود را برای بازی امروز آماده کردیم.
این بازیکن والیبال با اعلام اینکه در ارومیه نیز تماشاگران زیادی حامی شهرداری هستند، ابراز داشت: به جرات می‌توان گفت که تماشاگران ما در ارومیه خیلی بهتر از تماشاگران آملی هستند زیرا تاکنون از سوی کمیته انضباطی تنبیه نشدند.
لیبرو باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه برای کسب پیروزی به آمل آمدیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با لطف خدا این مهم تحقق یابد و با پیروزی سالن مسابقه را ترک کنیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه، گمان نکنم از آملی‌ها خاطره خوبی داشته باشید، عنوان کرد: هر شهری که والیبال‌خیز است و مردم آن علاقمند به والیبال هستند برایم خاطراتی زیاد به همراه دارد.
شیرکوند در سئوالی مبنی بر اینکه "دو سال گذشته با تیم پتروشیمی بندرامام خاطرات تلخی برایتان با فحاشی تماشاگران در آمل ایجاد شد که حتی دوست ندارید آن وقایع تداعی شود، آیا آنها را فراموش کرده‌اید"، ابراز داشت: خاطرات تلخ به آن دسته از تماشاگرانی بازمی‌گردد که والیبال این مرز و بوم و شهرستان آمل را دوست ندارند، تماشاگرانی که والیبال دوست هستند در همه زمینه‌ها اصول را رعایت می‌کنند البته همه آنها برای من قابل احترام هستند و در عرصه حرفه‌ای باید همه تلخی‌ها را به فراموشی سپرد.
وی متذکر شد: ما مشکلی با تماشاگران آملی نداریم البته اگر آنها با ما مشکلی نداشته باشند، ولی امیدوارم در طول این دو سال که تمام چیز تغییر کرده؛ تماشاگران این شهر نیز تغییر کرده باشند و ما تغییرات لازم را در زمین مسابقه احساس کنیم.
این بازیکن والیبال با اشاره به حواشی دو سال گذشته تماشاگران کاله با بازیکنان و کادر فنی پتروشیمی بندر امام بر سر اعلام توپ مشکوک به اوت اذعان داشت: هنوز هم اعلام می‌کنم که آن توپ اوت بود و هیچ شکی هم در آن نیست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول