اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 25 میلیارد ریال

پل کلکله افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پل عابر پیاده روستای کلکله در دهستان مشایخ شهرستان کیار نصب و راه‌اندازی شد.

پل کلکله افتتاح شد
نادر مرادی بخشدار ناغان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل عابر پیاده روستای کلکله در دهستان مشایخ شهرستان کیار نصب و راه‌اندازی شد، اظهار داشت: برای احداث و اجرای این پل فلزی بیش از 2میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: پل عابر پیاده کلکله 55 متر طول و دو متر و 20 سانتی‌متر عرض دارد.
مرادی تصریح کرد: این پل برای عبور خودرو نبوده و تنها برای گذر عابران پیاده طراحی و ساخته شده است.
وی در ادامه از احداث پل سررک در این دهستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده سررک بر اساس دستور استاندار این استان در سفر اخیر خود به این دهستان به زودی آغاز می‌شود.
بخشدار ناغان به توافق استانداری و اداره‎کل راه و ترابری این استان برای احداث دو دهانه پل در روستاهای سررک و کلکله دهستان مشایخ اشاره و تأکید کرد: بر اساس این توافق هزینه یک دهانه پل را استانداری و هزینه پل دیگر را اداره‌کل راه و ترابری استان از محل اعتبارات تعمیر و نگهداری راه‌ها تقبل کرده است.
وی همچنین گفت: با توجه به اعلام مسئولان مربوطه با اتمام مطالعات کارشناسی و تعیین نقشه مسیر گازرسانی ساکنان دهستان مشایخ از توابع شهرستان کیار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
مرادی رفع مشکلات مربوط به آزادسازی مسیر ویژه گازرسانی به روستاهای دهستان مشایخ را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، تخریب منابع طبیعی کاهش یافته و زمینه افزایش احیای جنگل‌ها و حفظ محیط زیست فراهم می‌شود.
بخشدار ناغان از بیکاری به‌عنوان یکی از مهم‎ترین مسائل و مشکلات مردم دهستان مشایخ یاد کرد و گفت: در صورت ایجاد و تقویت همکاری، هماهنگی و هم فکری بین تمامی مردم و مسئولان می‌توان علاوه بر رفع مشکل بیکاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصاد خانوارها، ارتقای معیشت مردم و سرعت بخشی به روند توسعه همه جانبه، زمینه ایجاد اشتغال برای سایر مردم چهارمحال و بختیاری و یا حتی مردم استان‌های دیگر کشور در این منطقه را فراهم کرد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول