اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد:

طرح هسته‌های فرهنگی جوان در روستاهای گناباد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: طرح هسته‌های فرهنگی جوان بیشتر روستایی است و 70 درصد در روستاها و 30 درصد در شهرها اجرا می‌شود.

طرح هسته‌های فرهنگی جوان در روستاهای گناباد اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در گناباد اظهار داشت: در حال حاضر 20 طرح فرهنگی برنامه‌ریزی شده داریم که برخی در حال اجرا است و برخی هنوز شروع نشده است. 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد افزود: این طرح‌ها بی‌سابقه و از نظر محتوایی و گستردگی بسیار خوب است و این در حالی است که در حال حاضر سه طرح در حال اجرا داریم و 17 طرح از زمان کنونی به بعد اجرا می‌شود.
فاطمی با اشاره به اجرای طرح رحمت کارگری در گناباد تصریح کرد: این طرح یک طرح ملی در شاخه کارگری است و هدف آن تعالی باورهای دینی و آشنایی با آموزه‌های قرانی و هم‌چنین معرفی الگوها برای تحکیم بنیان خانواده است.
وی با بیان اینکه در این طرح هر هفته 200 نفر آموزش داده می‌شوند و به آنها بسته فرهنگی ارائه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 300 نفر آموزش‌های لازم را در این طرح دیده‌اند و برای 700 نفر کارگران چینی تقدیس نیز برگزار می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات گناباد تصریح کرد: در اجرای این طرح یک الگوسازی صورت گرفت و آن اینکه هر کارگری با خانواده خود در این آموزش شرکت کرد و این کار ویژه گناباد بود.
فاطمی افزود: طرح کرسی تلاوت و تفسیر قرآن از طرح‌های دیگری است که در حال اجرا است و هفته‌ای دو جلسه در مصلی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه استقبال مردم از این طرح‌ها بسیار خوب بوده است، افزود: هدف، گسترش فرهنگ معارف قرآنی است.
رئیس سازمان تبلیغات گناباد افزود: طرح هسته‌های فرهنگی جوان بیشتر روستایی است و 70 درصد در روستاها و 30 درصد در شهرها اجرا می‌شود.
فاطمی تصریح کرد: هدف از طرح هسته‌های فرهنگی جوان این است که از طرح‌ها و ایده‌های جوانان استفاده شود.
فاطمی افزود: تهیه شناسنامه فرهنگی روستاها از مهم‌ترین برنامه‌ها و وظایف سازمان است که تهیه شناسنامه و ارائه طرح در حال حاضر انجام شده و تنها بحث اجرایی کردن این طرح مانده است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول