اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر/

صنعت نفت طلسم بازی‌های خانگی را شکست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر کشور با پیروزی دو بر صفر مقابل داماش گیلان طلسم ناکامی در مسابقات خانگی خود را شکست.

صنعت نفت طلسم بازی‌های خانگی را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش گیلان که در هوایی نیمه ابری برگزار شد چیزی حدود 10 هزار تماشگر دیدن کردند.
دقیقه 52 بازی ارسال بلند هادی رمضانی روی سر فونیکه‌سی نشست که ضربه مهاجم مالیایی صنعت نفت با واکنش دروازه‌بان داماش به کرنر رفت.
در شصت و دومین دقیقه از بازی ضربه فونیکه‌سی از گوشه محوطه جریمه داماش گیلان با واکنش میلاد فراهانی؛ دروازه‌بان تیم گیلانی به کرنر رفت.
اولین گل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی شکل گرفت که خطای مدافع داماش روی نبی ساکی با اعلام پنالتی داور مسابقه همراه شده تا فونیکه‌سی یازدهمین گل خود در لیگ برتر را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
88 دقیقه از مسابقه گذشته بود که حرکت پا به توپ رضا خالقی‌فر در محوطه جریمه داماش و پاس زمینی این بازیکن با ضربه تمام‌کننده علی ممبینی گل دوم صنعت نفت را شکل داد.
در لحظات پایانی دیدار و در حالیکه تماشاگران آرام آرام در حال ترک کردن ورزشگاه بودند حسین ابراهیمی با ضربه سرکش خود از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دیرک دروازه صنعت نفت را به لرزه درآورد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل داماش گیلان بعد از 143 روز در آبادان به پیروزی رسید.
انتهای پیام/ط4000/ی30
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول