اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان گلپایگان

مسابقات چهارجانبه قوی‌ترین مردان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پرورش اندام شهرستان گلپایگان گفت: مسابقات چهارجانبه قوی‌ترین مردان اصفهان در وزن 90- کیلوگرم ظهر امروز در گلپایگان برگزار شد.

مسابقات چهارجانبه قوی‌ترین مردان اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سعید یاوری در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه پرورش اندام با حضور ورزشکاران شهرهای مبارکه، اصفهان، گلشهر و گلپایگان برگزار شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات دیروز و امروز در سالن بهمن شهرستان گلپایگان انجام شد و آقایان محمد ابراهیم یاوری مقام نخست، ایمان براتی مقام دوم، شاهرخ هوشنگی مقام سوم، مهدی فیاضی مقام چهارم و حسن سهرابی به مقام پنجم دست یافتند.
یاوری تصریح کرد: فینالیست‌های این دوره از مسابقات پرورش اندام به مسابقات پرورش اندام استان معرفی می‌شوند.
وی ارتقای سطح آمادگی بدنی ورزشکاران را از اهداف این دوره از مسابقات پرورش اندام برشمرد و گفت: در این دوره از مسابقات جمشید صیادی و سعید یاوری داوری مسابقات را بر عهده داشتند.
دبیر هیئت پرورش اندام شهرستان گلپایگان تاکید کرد: در مسابقات چهارجانبه 90- کیلوگرم شهرستان گلپایگان به فینالیست‌ها جوایز ارزنده‌ای اعطا شد و به نفرات برتر شرکت کننده حکم قهرمانی تقدیم شد.
انتهای پیام/ط4000/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول