اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از 46 تن انواع مواد مخدر در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انجام 2 هزار و 810 عملیات انتظامی و اطلاعاتی و کشف بیش از 46 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

کشف بیش از 46 تن انواع مواد مخدر در سیستان ‌و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در 9 ماه گذشته با انجام 2 هزار و 810 عملیات انتظامی و اطلاعاتی موفق شدند مقدار 46 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل با 23 تن افزایش از رشد 100 درصدی برخوردار بوده، افزود: این استان از رتبه ششم کشوری در سال قبل به لحاظ کشفیات مواد مخدر به رتبه اول کشور در سال جدید ارتقا پیدا کرد.
وی ادامه داد: در این مدت مقدار 962 کیلوگرم مواد پیش ساز مخدرهای صنعتی و تعداد 76 هزار و 702 عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب از رشد 3600 و 320 درصدی برخوردار بوده است. 
فهیمی‌راد تصریح کرد: در 9 ماه گذشته 10 مورد درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر توسط ماموران انتظامی استان انجام و تعداد هفت نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و 304 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد و تعداد 2 هزار و 973 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در زمینه همکاری با پلیس از آنها خواست هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در زمینه قاچاقچیان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 2183603 اعلام و ماموران را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول