اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

8 هزار پرونده تخلفات صنفی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشکیل 8 هزار پرونده تخلفاتی در 9 ماه گذشته امسال در این شهرستان خبر داد.

8 هزار پرونده تخلفات صنفی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر رستمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تعزیرات استان کردستان که در فرمانداری قروه تشکیل شد گفت: این پرونده‌ها در زمینه تخلفات صنفی، بهداشتی پزشکی داروخانه، قاچاق کالا و ارز تشکیل و بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال، جریمه نقدی برای متخلفان صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در شعب تعزیرات حکومتی را کمتر از یک هفته عنوان کرد.
رستمی یادآور شد: به منظور نظارت هدفمند بر بازار در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، 2 گشت سیار در سنندج و در هر یک از شهرستان‌های استان یک گشت سیار فعال خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان تصریح کرد: به منظور تقویت تعامل بین مجامع امور صنفی،ادارات صنعت و معدن و تجارت با تعزیرات حکومتی، کمیسیون هماهنگی تعزیرات در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که نخستین جلسه به شهرستان قروه اختصاص داشت.
 
128 واحد صنفی متخلف در قروه پلمپ شدند
فرماندار قروه نیز در این جلسه انجام بازرسی‌های هدفمند را ضرورت کنترل و نظارت بر عملکرد اصناف و اجرای قانون حمایت از مصرف کنندگان عنوان کرد.
نادر فخری گفت: تغییر در فرآیند نظارت موجب بهبود عملکرد اصناف و ارتقای سطح کیفیت کالاهای مصرفی مردم خواهد شد.
به گفته فرماندار قروه، 15 بازرس افتخاری ادارات و 48 دهیار در این شهرستان در بازرسی از نانوایی‌ها مشارکت دارند.
وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در این شهرستان گفـت: 5 هزار و 400 واحد صنفی در این شهرستان دارای مجوز کسب هستند و 4 هزار و 441 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.
فخری تصریح کرد: از 4 هزار و 570 مورد بازرسی از واحدهای این شهرستان در 9 ماه گذشته امسال، 92 پرونده به ارزش 146 میلیون ریال تشکیل و 128 واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول