اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین دوره دانش‌افزایی مربیان A و B آسیا در اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه دومین دوره توجیهی و دانش‌افزایی مربیان A و B آسیا در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی برگزار شد.

دومین دوره دانش‌افزایی مربیان A و B آسیا در اصفهان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم افتتاحیه دومین دوره دانش‌افزایی مربیان A و B آسیا روز چهارشنبه 14 دی‌ماه با حضور علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد.
از نکات قابل توجه در آیین افتتاحیه دومین دوره توجیهی و دانش‌افزایی مربیان A و B آسیا حضور مرتضی محصص (مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال)، حسن آقاجان (نایب رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان) و توتونی (مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا) در این مراسم بود.
در این مراسم ابرقویی‌نژاد ضمن خوش‌آمدگویی به تمام شرکت‌کنندگان و تشکر از مرتضی محصص برای حضور در دوره، اظهار داشت: حدود دو ماه قبل نخستین دوره دانش‌افزایی با حضور 55 نفر از مربیان برگزار شد.
وی بیان داشت: اکنون نیز شاهد برگزاری دومین دوره دانش‌افزایی با حضور 45 نفر هستیم که این موضوع به طور حتم پیشرفت مربیان اصفهانی را در پی دارد.
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: امیدوارم مربیان حاضر در دوره بتوانند از شرایطی که مسئولان واحد آموزش هیئت فوتبال در این کلاس فراهم کرده‌اند طبق دستور AFC استفاده  مطلوب را ببرند.
وی، داشتن مربیان با کیفیت را سبب پیشرفت فوتبال در سطح استان دانست و گفت: ارزش یک مربی اگر بیشتر از یک معلم نباشد کمتر هم نیست زیرا یک مربی علاوه بر آموزش، برای بازیکنان زیر نظرش به‌عنوان یک الگو نیز مطرح می‌شود.
ابرقویی، اصول اخلاقی در مربیگری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: درخواست من از مرتضی محصص مدرس این دوره توجیهی، آموزش اصول اخلاقی به مربیان و چگونگی ارتباط آنها با بازیکنان در داخل و خارج از زمین است تا به یاری خداوند مربیان ما بتوانند با فراگیری این اصول در سطح آسیا مطرح شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول