اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برپایی نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات اصفهان بدون حضور مسئولان

خبرگزاری فارس: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولان کشوری و استانی در آن حضور نداشتند.

برپایی نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات اصفهان بدون حضور مسئولان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب شب گذشته در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولان کشوری و استانی که بنا بر اعلام قبلی قرار بود رأس ساعت 15بعد از ظهر دیروز مراسم سخنرانی، افتتاحیه و نشست مطبوعاتی برگزار کنند، حضور نداشتند.
این در حالی است که اکثر رسانه‌های اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان طبق ساعت مقرر حاضر شده و تا ساعت 18 و 30 دقیقه در انتظار یکی از مسئولان بودند که حتی با تلاش و پیگیری‌های مسئولان داخلی نمایشگاه مبنی بر حضور آنها این امر نیز محقق نشد.
به گزارش فارس، مقرر شده بود جلسه با حضور سید مهدی ثمره‌هاشمی مشاور وزیر نیرو، استاندار اصفهان، مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و تنی چند از مسئولان برگزار شود این جلسه با پخش آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ سخنرانی و مراسم به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
 
*‌ نمایشگاه صنعت آب 17 دی‌ماه به پایان می‌رسد
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان، تعداد 90 موسسه و شرکت معتبر از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم و فارس و نمایندگانی از کشورهای آلمان و سوریه را گرد هم آورده است.
شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین‌کن و مواد شیمیایی مرتبط، مشاوره و پیمانکاری پروژه‌های سد و نیروگاه‌های برق آبی، تونل‌های آب‌رسانی، سیستم‌های پمپاژ، انتقال و آب‌رسانی، شبکه‌های توزیع، سیستم‌های جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه، سیستم‌های آبیاری و زهکشی، آبیاری قطره‌ای و موضوعات مختلف دیگر فعالیت دارند.
انجمن لوله و اتصالات پی‌.وی‌.سی، ماهنامه مهر آب، نشریه سرو لاله‌زار، ماهنامه عمران آب و ماهنامه مهندسی آب از این نمایشگاه حمایت کرده‌اند.
این نمایشگاه در دو سالن و در مساحتی بالغ بر 6 هزار مترمربع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان از شب گذشته برگزار و تا 17 دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 ادامه دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول