اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

قانون در انتخابات مقدم بر هر اقدامی است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم و قانون در انتخابات مقدم بر هر اقدامی است.

قانون در انتخابات مقدم بر هر اقدامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ارومیه اظهار داشت: لازمه برگزاری انتخابات قانونمند، ایمان، تخصص، دقت و مطالعه ناظران و مجریان انتخابات است.
وی افزود: برگزاری انتخابات آزاد با حضور حداکثری مردم و رقابتی آزاد و عادلانه از یک سو حق ملت ایران و از سوی دیگر سند افتخار انقلاب و نظام است و اجازه نمی‌دهیم این حق خدشه‌دار شود.
این مسئول اضافه کرد: باید تمام تلاش مجریان با هدف حضور پرشور مردم باشد، زیرا نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری دینی است و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای ضامن اقتدار نظام است. 
وی تصریح کرد: مجریان، ناظران، کاندیداها و هواداران نامزدها باید با مطالعه بیشتر قوانین انتخابات در راستای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بدون شبهه اقدام کنند.
فرماندار ارومیه هم در این نشست گفت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارومیه 400 صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده است.
جواد شریف‌نژاد از این تعداد شش صندوق اخذ رای ویژه اقلیت‌های دینی خواهد بود.
وی افزود: قانون ملاک عمل برگزاری انتخابات است و احدی حق تعرض به حریم قانون و انجام رفتارهای فراتر از آن را ندارد.
این مسئول اضافه کرد: بر اساس همین رویکرد لازم است تمام مدیران به دور از هرگونه جانبداری تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات به کار گیرند.
فرماندار ارومیه حضور پر‌شکوه مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را یادآور شد و ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: انتخابات یک حرکت ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری هرچه بهتر آن با یکدیگر تعامل داشته باشند.
وی با تاکید بر وحدت و اتحاد مردم در انتخابات گفت: این بار نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات جمهوریت نظام اسلامی را عینیت می‌بخشد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول