اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

اجازه بی‌قانونی به هیچ کاندیدایی را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: اجازه بی‌قانونی را به کسی نمی‌دهیم و با قانون‌شکنان به شدت برخورد می‌شود.

اجازه بی‌قانونی به هیچ کاندیدایی را نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو حمید احمدیان عصر امروز در جمع اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرهای ماکو و بازرگان اظهار داشت: طبق قانون و موازین قانونی به وظیفه خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل خواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر تمام فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دقت رصد می‌شود که امید می‌رود با همکاری و تعامل بیش از پیش این عزیزان شاهد انتخاباتی آگاهانه از سوی مردم باشیم.
فرماندار ماکو با بیان اینکه در این شهرستان از بین 60 نفر معتمد از شهرهای ماکو و بازرگان 16 نفر به عنوان عضو هیئت اجرایی با رأی‌گیری اعضا انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: با فعالیت مناسب هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات اقدامات مناسبی صورت گرفته است که منجر به برگزاری هرچه مطلوب‌تر این انتخابات می‌شود.
به گفته وی در شهرستان ماکو پنج نفر عضو اصلی انتخاب شده‌اند که کار بررسی صلاحیت نامزدها را بر عهده خواهند داشت و در بررسی صلاحیت‌ها علاوه بر استعلام از مراجع چهارگانه قانونی، تحقیقات محلی نیز صورت می‌گیرد.
امام جمعه شهرستان ماکو هم گفت: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام ایوب رنجبری افزود: سرنوشت کشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بستگی به مشارکت مردم و حضور آنها در صحنه انتخابات دارد و مردم با حضور حداکثری در این انتخابات باید موجبات یأس دشمنان را فراهم کنند.
وی از هیئت‌های اجرایی و نظارت خواست در بررسی صلاحیت‌ها با دقت و طبق قانون عمل کنند و در مقابل فشارها و تهدیدها تسلیم نشوند تا حقی از کسی ضایع نشود.
رنجبری با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری در این شهرستان فراهم شده است، گفت: رعایت قوانین و مقررات لازمه برگزاری انتخابات سالم است.
امام جمعه ماکو اضافه کرد: حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات یک ضرورت مهم و اساسی است که سبب خشم دشمنان و شکست توطئه‌های آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی می‌شود.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول