اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

آغاز به کار رسمی خط تولید پژو 206 در تبریز

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی از آغاز به کار رسمی خط تولید پژو 206 در تبریز در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند جایگاه آذربایجان شرقی را در صنعت خودروسازی کشور ارتقا دهد.

آغاز به کار رسمی خط تولید پژو 206 در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در دیدار با مدیران گروه خودروسازی بهمن، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از صنعت قطعه‌سازی کشور در آذربایجان شرقی قرار دارد اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت قطعه‌سازی در استان، سرمایه‌گذاران احساس کرده‌اند که آذربایجان شرقی می‌تواند محل خوبی برای تولید خودروهای تجاری و حمل و نقل عمومی باشد و هم‌اکنون نیز پروژه‌هایی در این راستا اجرا می‌شود.
وی از آغاز به کار رسمی خط تولید پژو 206 در تبریز در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند جایگاه آذربایجان شرقی را در صنعت خودروسازی کشور ارتقا دهد.
بیگی با تاکید بر تبدیل زیرساخت‌ها به فرصت‌های تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: اقتضای شرایط کنونی اقتصاد، حرکت در جهت سوددهی بیشتر و تنوع محصولات است و منابع موجود در آذربایجان شرقی می‌تواند با تولید محصولات متنوع و باکیفیت و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به بهترین نحو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت گردش مالی در صنعت خودروسازی تصریح کرد: ستاد سوخت تسهیلاتی برای حوزه حمل و نقل عمومی فراهم کرده است که خودروسازان می‌توانند با رعایت استانداردهای لازم از این فرصت استفاده کنند؛ ضمن این که موضوع بازاریابی نیز نباید مورد غفلت واقع شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پروژه مشترک تولید خودروهای تجاری با مشارکت گروه خودروسازی بهمن و تراکتورسازی تبریز، نسبت به فعالیت مستمر و دامنه وسیع این طرح ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم این پروژه مشترک خودروسازی، سرآغاز تغییر و تحول در تامین خودروسازی کشور و تامین سلیقه مشتریان باشد.
وی با بیان اینکه ما به محصولات بومی استان علاقه داریم، افزود: این علاقه در همه مردم استان وجود دارد و این ناشی از دلبستگی مردم به کار و تولید و غیرت و اهتمام آنان است.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین موضوع ممنوعیت شماره‌گذاری وانت باردو را یک تصمیم شتاب‌زده توصیف کرد و اظهار داشت: اتخاذ چنین تصمیمی بدون جایگزین کردن محصول مناسب و بدون در نظر گرفتن افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند، عاقلانه نبود که با اقداماتی توانستیم موضوع را حل و فصل کنیم.
در این دیدار، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران گروه خودروسازی بهمن و تراکتورسازی تبریز تفاهمنامه همکاری سه‌جانبه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن دو گروه خودروسازی مذکور پروژه تولید خودروهای کشنده 425 اسب بخار را در تبریز اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول