اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تالار هنر اصفهان

«خندستان» به بازار کتاب عرضه شد

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره نمایش‌های کمدی گفت: به همت تالار هنر اصفهان در روز اختتامیه دومین جشنواره کمدی در اصفهان از کتاب «خندستان» رونمایی شد.

«خندستان» به بازار کتاب عرضه شد
محمد مهدی مغروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این کتاب حاصل تلاش کمیته پژوهش دومین جشنواره نمایش‌های کمدی است و توسط انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به چاپ رسیده است.
وی افزود: در این کتاب مباحثی پیرامون نمایش کمدی در ایران و جهان مطرح می‌شود و  شامل 9 مقاله از اساتیدی مانند دکتر پرویز ممنون، دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی، سعید بینای مطلق و غیره است.
مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: «خندستان» به تازگی با قیمت 5 هزار تومان وارد بازار کتاب شده و با 20 درصد تخفیف به هنرمندان و دانشجویان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به تالار هنر به نشانی میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه و یا فروشگاه انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان واقع در گلستان شهدا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660881 تماس بگیرند.
به گزارش فارس، دومین جشنواره نمایش‌های کمدی به همت تالار هنر از 14 تا 19 آبان ماه در تالار هنر و هنرسرای خورشید در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، کوتاه و خیابانی برگزار شد و کتاب «خندستان» ماحصل فعالیت بخش جنبی و پژوهشی این جشنواره بود که به تازگی به بازار کتاب عرضه شده است.  
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول