اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن از پیشرفت‌های ما به شدت عصبانی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت مسلمان ایران در این 34 سال یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نکرده است و مستکبران خارجی از پیشرفت‌های ما عصبانی است.

دشمن از پیشرفت‌های ما به شدت عصبانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش فرهنگیان بسیجی استان مازندران با اعلام اینکه شهدای 19 دی ماه حق بزرگی بر گردن ماه دارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با حرکت شهدای 19 دی، قوت و جان تازه‌ای گرفت.
وی تصریح کرد: زمانی که نیمی از دنیا مستعمره غرب و بخشی دیگر در سیطره کمونیسم بودند این شهدا با بیزاری از هر دو گروه حاضر در جهان، فریاد آزادی‌خواهی سر دادند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 34 سال از قیام ملت ایران در برابر استعمارگران غرب و شرق می‌گذرد، تصریح کرد: هنوز مردم ایران یک قدم از شعارهای دوران انقلاب اسلامی، عقب‌نشینی نکردند.
 
* پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران هر روز در حال افزایش
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مروری بر تاریخ انقلاب‌های حال حاضر دنیا تاکید کرد: تمام انقلاب‌های شکل گرفته در مدت کوتاهی به انحراف کشیده شدند و یا بر ضد ملت خودشان تبدیل شدند.
وی یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مردم‌مداری و در کنار آن ولایت‌پذیری مردم اعلام و تاکید کرد: پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران هر روز در جهان در حال افزایش است و عامل این موفقیت تعامل مناسب مردم با مسئولان است.
نقدی تاکید کرد: ویژگی انقلاب اسلامی ایران این است که رهبری این انقلاب تهی از هوای نفسانی است و تمام منافع انقلاب اسلامی را برای عزتمندی مردم کشورش می‌خواهد.
 
* پشتوانه مردمی برترین امتیاز انقلاب اسلامی ایران
این مسئول با اشاره به مسئله بعد از انتخابات سال 88 یادآور شد: بسیاری از مردم با بصیرت پس از پدیدار شدن هویت اصلی فتنه‌گران بارها شکر کردند که خوب شد این گروه در انتخابات رای نیاوردند.
نقدی ادامه داد: مردم بابصیرت به خوبی شناختند که پشت سر فتنه‌گران افرادی بودند که بهشتی، هاشمی‌نژاد و صدوقی‌ها را به شهادت رساندند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر ولایت فقیه نبود منیت‌ها بارها انقلاب اسلامی ایران را به سرنوشت سایر انقلاب‌های دنیا تبدیل می‌کرد.
وی پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی ایران را برترین امتیاز انقلاب اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: حضور مردم در کنار ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف بیانگر اسلامی و خدامحور بودن انقلاب اسلامی ایران است.
نقدی تاکید کرد: جایگاه ملت ایران به واسطه اعتقاد به خدا و اعتماد به ولایت فقیه در جهان تثبیت شد و این جایگاه در حال الگوبرداری توسط سایر ملت‌ها است.
 
* مستکبران خارجی از مردم ایران عصبانی هستند
وی ادامه داد: به پشتوانه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است که مستکبران خارجی از مردم ایران عصبانی هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن برای تزلزل قدرت ولایت فقیه در کشور به همه، آزمایش‌های ممکن را انجام داد و کوچک‌ترین نتیجه‌ای نگرفت.
وی خاطرنشان کرد: دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود با مردم نیز کلنجار رفت و با اعمال تحریم نیز نتیجه‌‌ مناسبی دست نیافت.
نقدی متذکر شد: دشمن برای اینکه ملت ایران را در نسل‌های آینده از صحنه خارج کند برنامه‌های سنگینی برای به انحراف کشیدن نسل جوان دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیروزی‌های مختلف کشور ما در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی بیان داشت: برای مبارزه با دشمن باید برنامه فرهنگی قوی و منسجم ارائه دهیم.
وی برگزاری یادواره‌‌ها و برنامه‌های مناسب فرهنگی برای نسل جوان را زمانی موثر اعلام کرد که برنامه‌های متنوع به روز و تداوم داشته باشد.
 
* برنامه‌های امر به معروف باید از مبادی اسلام اجرا شود

این مسئول با تاکید بر برنامه امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر باید از مبادی که اسلام تعریف کرد، اجرا شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خواستار بصیرت‌افزایی در بین نسل جوان شد و گفت: احتمال انحراف هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد و این موضوع حتی در بین افرادی که در کنار امام بودند نیز اتفاق افتاد.
وی به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به شبهات در مجموعه حلقه‌های صالحین اشاره کرد و متذکر شد: مدرسه مجازی صالحین نیز برای حلقه‌های صالحین راه‌اندازی شد.
نقدی در پایان از ساخت مجموعه‌های ورزشی مختص خواهران در کشور خبر داد و اذعان داشت: در برنامه پنج ساله کشور ایجاد مجموعه ورزشی برای 3 هزار و 500 پایگاه بسیج در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول