اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

رد رشوه یک میلیون و 750 هزار تومانی ماموران انتظامی دلیجان

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رد رشوه یک میلیون و 750 هزار تومانی پنج نفر از ماموران انتظامی شهرستان دلیجان و دستگیری رشوه‌دهندگان خبر داد.

رد رشوه یک میلیون و 750 هزار تومانی ماموران انتظامی دلیجان
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، جهانگرد حاصلی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دلیجان حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی به عمل آمده به دو نفر از مسافران خودرو که هر دو اهل شهر کرد بودند، مظنون و پس از بازرسی وسایل همراه آنان تعدادی اشیای عتیقه شامل 22 قطعه تزئینی زرد رنگ شبیه به طلا، یک عدد بشقاب فلزی، اشیا و آدمک‌های قدیمی از جنس فلز و سنگ، دو سری مهره‌های سنگی و فلزی تحت عنوان گردنبند، یک مجسمه گلی شبیه به گاو، یک تیغه شمشیر فلزی، پنج جلد قرآن مجید بسیار قدیمی، چهار جلد کتاب خطی قدیمی با جلد چرم و 15 سکه قدیمی متعلق به دوره‌های ساسانی و هخامنشیان را کشف و ضبط کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: متهمان برای فرار از چنگال قانون مبلغ یک میلیون و 750 هزار تومان وجه نقد در قالب 35 قطعه اسکناس چک پول 50 هزار تومانی به ماموران به عنوان رشوه پیشنهاد که ضمن رد رشوه توسط ماموران وظیفه‌شناس، مراتب صورت جلسه و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول