اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

افزایش گرایش به مواد مخدر صنعتی نگران کننده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: افزایش گرایش به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی نگران کننده است.

افزایش گرایش به مواد مخدر صنعتی نگران کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاد یکشنبه شب در همایش بررسی قاچاق مواد مخدر و اعتیادهای نوظهور که در محل سالن اجتماعات دانشکده ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تلاش در راستای مبارزه و ریشه‌کن کردن اعتیاد در کشور و استان به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای ترویج اعتیاد در جامعه به ویژه در مراکز دانشگاهی برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: جلوگیری از پیشرفت جوانان این مرز و بوم و تلاش برای مقابله با ارزش‌های اسلام و انقلاب از مهم‌ترین اهداف دشمن در ترویج اعتیاد در دانشگاه‌ها است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌های استکبار جهانی برای ترویج اعتیادهای نوظهور در جامعه و در مراکز دانشگاهی، هوشیاری دانشجویان برای مقابله با این توطئه ضروری است.
حسن‌زاده به تلاش‌های دولت برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز اشاره کرد و ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه نیروهای امنیتی و انتظامی استان در چند سال اخیر مبارزه با مواد مخدر در استان شتاب مضاعفی یافته و نتایج قابل ملاحظه‌ای حاصل شده است.
به گفته وی، دولت در سراسر کشور همواره با اقتدار در برابر ورود و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ وارد عرصه شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان کشف بیش از 330 تن مواد مخدر و انهدام یک‌ هزار و 600 باند توزیع مواد مخدر را از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون برشمرد.
حسن‌زاده شیب مصرفی گرایش افراد از سمت مواد مخدر سنتی به مواد مخدر صنعتی را در حال افزایش عنوان کرد و افزود: باید با بررسی و شناسایی راه‌های مقابله با این مواد افیونی موجبات کاهش مصرف آن را در جامعه فراهم کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نقش خانواده‌ها در جلوگیری از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر را بسیار تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان با همکاری و تعامل مثبت با هم برای ریشه‌کن کردن این بلای خانمانسوز در جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول