اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

آغاز عملیات احداث میدان دوم سرخرود مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد در مراسم کلنگ‌زنی احداث میدان دوم سرخرود در مازندران گفت: اگر مدیران برنامه خوبی ارائه دهند بودجه خوبی نیز دریافت می‌کنند که به تحول شهرستان کمک می‌کند.

آغاز عملیات احداث میدان دوم سرخرود مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، کلنگ احداث میدان دوم سرخرود مازندران صبح امروز با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران و مسئولان شهری بر زمین زده شد.
فرماندار محمودآباد با تقدیر از معاون عمرانی استاندار به خاطر توجه ویژه به شهرستان محمودآباد خطاب به مدیران شهری ابراز داشت: اگر مدیران برنامه خوبی ارائه دهند بودجه خوبی نیز دریافت می‌کنند که به تحول شهرستان کمک خواهد کرد.
جواد واحدی تصریح کرد: شهرداری سرخرود برنامه‌های خوبی دارند و نشان دادند که پروژه‌ها را در زمان مورد نظر با پیگیری مناسب به پایان می‌رسانند.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد با ابراز خرسندی از عملکرد مدیران شهر سرخرود بیان داشت: هر دستگاه اجرایی در سطح شهرستان بتواند برنامه‌های خوبی ارائه کند حمایت همه‌جانبه از سوی فرمانداری صورت می‌پذیرد.
شهردار سرخرود نیز با ارائه گزارشی از مشخصات فنی پروژه گفت: این میدان در زمینی به‌مساحت 25 هزار متر مربع و با برآورده اولیه 8 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می‌شود.
سید مرتضی شفیعی با اشاره به بضاعت مالی شهرداری سرخرود ادامه داد: انتظار کمک از استانداری را داریم تا بتوانیم در برنامه زمان‌بندی شده این طرح مهم را به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به نقش این میدان در کاهش ترافیک خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک، مبلمان شهری نیز ارتقا می‌یابد.  
شهردار سرخرود ابراز امیدواری کرد با همت همه عزیزان امیدواریم بتوانیم این پروژه را مثل پروژه قبلی به‌صورت نمونه درآوریم تا ترافیک این نقطه را به صفر برسانیم.
امام جمعه سرخرود نیز با اشاره به آیات قرآن کریم خطاب به مدیران گفت: قرآن کریم دو عامل ایمان و خدمت‌رسانی را رمز و راز محبوبیت اعلام می‌کند و اگر کسی پایبند به این دو عامل باشد محبوب مردم می‌شود.
حجت‌الاسلام عربعلی جباری متذکر شد: اگر شما مومن باشید بر اساس عشق و محبت و پایه‌های اصیل ایمانی وارد عرصه خدمات شوید و آنگاه به کارهای شایسته و اعمال صالح بپردازید خداوند محبت شما را در دل‌های مردم قرار می‌دهد
این مسئول اذعان داشت: دولت و مجموعه نیروهای خدمتگزار شبانه روز تلاش می‌کنند تا شهرهای کوچک رشد کنند و زندگی مردم با تغییرات بنیادی شهری، رشد سالم کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول