اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی

2 نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

2 نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در مشهد برگزار شد
سید محمد سیدی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: خراسان به عنوان تنها دروازه به کشورهای آسیای میانه، دارای موقعیتی بسیار استراتژیک به لحاظ اقتصادی است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: قرار گرفتن نزدیک به یک چهارم واحدهای فعال صنعتی کشور و حدود یک پنجم شاغلان بخش صنعت کشور در این استان و وجود پروازهای متعدد داخلی و خارجی به شهر مشهد، موقعیت ممتازی را برای تسهیل مبادلات تجاری در این شهر فراهم آورده است.
وی تاکید کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی امسال با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار شده است. 
وی ابراز داشت: معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی و ایجاد فرصت‌های برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی، بازاریابی و بررسی امکانات برای صدور کالا به خارج از کشور، یافتن نمایندگان فعال و گسترش ارتباطات از دیگر این اهداف است.
سیدی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها در فضایی به مساحت 20هزار مترمربع برگزار شده است، یادآور شد: در همین راستا شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، فارس و خراسان رضوی آخرین دستاوردهای خود را در این عرصه در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
وی اعلام کرد: همچنین نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، تایوان، چین، ایتالیا، کره‌جنوبی، مالزی، بلژیک، فرانسه، اتریش و سوئد نیز در این نمایشگاه‌ها حضور به هم رسانده‌اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد به موضوعات و زمینه‌های این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نمایش انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، اداری و ماشین‌آلات مربوط به صنایع چوب، ابزارآلات، یراق‌آلات، پوشش‌های تزیینی، روشنایی و لوستر، کابینت‌سازان، کالاهای خواب، مواد اولیه و خام، تجهیزات دکوراسیون شامل انواع شومینه، کاغذ دیواری، پارکت، انواع درب، سقف‌های کاذب، تزیینات داخلی ساختمان و رنگ‌های ساختمانی از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این دو نمایشگاه تخصصی است.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی مبلمان، دکوراسیون، معماری داخلی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی 12 تا 16 دی‌ماه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان این عرصه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول