اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بزرگترین سرمایه‌های کشور نزد معلمان به امانت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه‌های کشور نزد معلمان به امانت است، گفت: آموزش و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق از این سرمایه‌های ارزشمند کشور به بهترین شکل ممکن پاسداری و امانت‌داری کند.

بزرگترین سرمایه‌های کشور نزد معلمان به امانت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک اظهار داشت: معلمان باید در امر آموزش و به خصوص تربیت و پرورش این سرمایه‌های مهم کشور که در یک مقطع حساس زندگی نزد آنان به امانت گذاشته می‌شوند به خوبی امانت‌داری کنند و این رسالت مهم و بزرگ را به درستی بر دوش کشند.
وی با بیان اینکه معلمان باید با تلاش و همت مضاعف بار سنگین این امانت بزرگ را با موفقیت و سلامت به مقصد برسانند، تصریح کرد: پایه و اساس آموزش و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم، معلمان هستند که با بینش، نگاه و تفکر خود در کلاس درس راهنما و تاثیر‌گذار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه وظیفه معلمان در آموزش دانش‌آموزان از اهمیت به سزایی برخوردار است، افزود: معلمان باید بیشتر از آنکه به بحث آموزش دانش‌آموزان توجه دارند به تربیت آنان بر اساس الگوهای اسلامی توجه جدی داشته باشند چرا که علم بدون تربیت و معرفت ارزشی ندارد و ممکن است مضر هم باشد.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه افرادی هستند که با وجود داشتن ثروت بسیار، همیشه از نداری و فقر گلایه دارند، گفت: اینکه ثروتمند فقیری باشی از بزرگ‌ترین آفت‌ها است، در دین اسلام به امر دستگیری از نیازمندان تاکید و سفارش بسیار شده و افراد غنی و ثروتمند جامعه وظیفه انسانی و دینی دارند بخشی از اموال خود را در راه خدا انفاق کنند در این صورت است که رضای خدا را می‌توانند به دست آورند و ثروتمند واقعی باشند.
وی تاکید کرد: اگر هر روز مقداری از وقت خود را برای راز و نیاز و مناجات با خدا، زمانی را برای کسب روزی حلال و امرار معاش و اداره زندگی و بخشی از اوقات خود را برای معاشرت با دوستان، بزرگان و دیدار خویشاوندان بگذاریم قطعا رضای خدا را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول