اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان به زیباسازی چهره دیشموک و قلعه‌رئیسی بیندیشند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیشموک و قلعه‌رئیسی در آینده قابلیت بالای گردشگری برای این استان دارند، از مسئولان امور شهری خواست تا در زمینه زیباسازی چهره این دو شهر نهایت دقت را داشته باشند.

مسئولان به زیباسازی چهره دیشموک و قلعه‌رئیسی بیندیشند
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: به برکت حضور و وجود ولایت یک دل و یک صدا دست به دست هم داده‌ایم و در مسیر سازندگی در حال حرکت هستیم.
نیکزاد خاطرنشان کرد: وقتی اتحاد داشته باشیم خستگی از بین می‌رود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد عمران و آبادی در شهر لیکک، گفت: دو ستاد هم در قلعه‌رئیسی و دیشموک شروع به کار می‌کند که مسئولان این ستادها شهرداران هستند و بدنه آنها از ادارات تشکیل می‌شود.
مسئول عالی اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای شروع مقدماتی از محل مصوب در سفر هیئت دولت یک میلیارد تومان برای قلعه رئیسی خواهیم گذاشت که البته مسئولیت با شهرداران است و بدنه باید تقویت شود.
وی افزود: باید توجه داشت که اعتبار یک طرف قضیه است و کار کردن با اعتبار سوی دیگر آن است.
نیکزاد تاکید کرد: بدنه فنی ستادهای عمرانی برای پیشبرد درست و سریع کارها موثر است و نیروی انسانی که در بدنه فنی به کار گرفته می‌شوند باید علاقه‌مند باشند چرا که بدون علاقه کارآیی لازم را ندارند.
وی با بیان اینکه وقتی در حال انجام اقدامی انقلابی هستیم باید مردم این تغییرات را به‌خوبی احساس کنند، از پرداخت 3 هزار فقره وام روستایی 2 میلیون تومانی بلاعوض به روستاییان خسارت دیده از سیل این استان خبر داد و افزود: 3 هزار وام مسکن روستایی هم برای روستاییان در نظر گرفته شده است. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش راه‌های روستایی در توسعه روستاها ابراز داشت: مدام پیگیر راه‌های روستایی و بین شهری در استان به ویژه در منطقه دیشموک و چاروسا هستیم.
نیکزاد بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی سعی کنند با اشراف کامل به کارها به‌صورت جزئی و دقیق، مسائل و مشکلات روستاها و مناطق محروم را پیگیری کنند و در جهت رفع آن‌ها بلافاصله وارد عمل شوند.
وی اضافه کرد: شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا در خط مقدم رفع موانع و مشکل مردم هستند و از این جهت باید پیشگام باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد منطقه دیشموک و قلعه رئیسی را دارای طبیعتی زیبا دانست و تصریح کرد: این شهرها چون در حال توسعه و پیشرفت هستند جا دارد از ابتدا با نمای زیبا ساخته شوند.  
نیکزاد گفت: سعی بر این است که برای پیشبرد کارها در ستادهای عمرانی به فاصله هر 20 روز  از همه ستادهای عمرانی بازدید داشته باشیم.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول