اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

4 شهردار اردبیل با وجود تذکر در چنبره قانون گرفتار شدند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: چهار شهردار اردبیل با وجود تذکر در چنبره قانون گرفتار شدند.

4 شهردار اردبیل با وجود تذکر در چنبره قانون گرفتار شدند
سید حسین صابری در حاشیه جلسه کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی و حفظ بیت‌المال در اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل ضرورت حفظ حرمت افراد را در بیان و رسانه‌ای کردن تخلفات اقتصادی مالی و رانت و فساد اقتصادی را یادآور شد و اظهار داشت: ما بارها به چهار شهردار استان در مورد تخلفات مالی هشدار و تذکرات لازم را دادیم اما با بی‌توجهی آنها در چنبره قانون گرفتار شدند.
این مسئول رفع برخی از خلأهای قانونی را در این حوزه یادآور شد و گفت: معتقدم رسانه‌ای کردن مفاسد اقتصادی بدون ذکر نام و مشخصات افراد مهم و ارزشمند است و ما حق نداریم تا زمانی که رای قطعی صادر نشده اسامی افراد متخلف را منتشر کرده و به بی‌آبرویی او دامن بزنیم.
 
* 52 تعاونی مسکن در دریافت اراضی بلاتکلیف هستند

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به بلاتکلیفی 52 تعاونی مسکن در دریافت اراضی واگذار شده به اعضای تعاونی به صورت غیر قانونی و مشمول اراضی زراعی گفت: ما در این زمینه یا مشکلی حاد روبرو هستیم به گونه‌ای که همه تعاونی‌ها با زیر فشار بودن اعضای خود خواستار تعیین تکلیف اراضی خریداری شده هستند که در این زمینه برخی بررسی‌ها و کارهای کارشناسی در حال انجام است.
صابری ادامه داد: چنان که کمیته به برخورد اخلاقی حذف، تشویق و تنبیه دستگاه اجرایی یا مدیر و کارشناسی رای دهد ما در انجام آن کوتاهی نمی‌کنیم و اگر ضرورت داشته باشد مدیران و کارشناسان متخلف را به مرخصی اجباری می‌فرستیم.
این مسئول فعال شدن سامانه نظارت وزارت کشور در حوزه پروژه‌های عمرانی را خاطرنشان کرد و افزود: برخورد قانونی در چارچوب مقررات انجام می‌شود و ما آمادگی داریم دستور‌العمل‌هایی که شفاف و روشن نیستند و روزنه فساد اقتصادی و مالی را به وجود می‌آورند اصلاح کرده و تغییر ‌دهیم.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول