اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان خبر داد

عضویت 400 کردستانی در بانک خون بند ناف رویان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی کردستان از عضویت 400 کردستانی در بانک خون بند ناف رویان این استان خبر داد.

عضویت 400 کردستانی در بانک خون بند ناف رویان
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حمیدرضا مجردی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید جهاد دانشگاهی مرکز قروه اظهار داشت: از این تعداد 200 نفر در بانک اختصاصی و 200 نفر در بانک عمومی عضویت دارند.
به گفته رئیس جهاد دانشگاهی کردستان، فعالیت بانک عمومی از شهریور ماه امسال آغاز شده و نمونه‌گیری در آن به صورت رایگان است و به طور متوسط ماهانه 15 مورد نمونه‌گیری در این مراکز انجام می‌شود.
وی افزود: در راستای امکان بهره‌مندی تمامی مردم استان از خدمات بانک خون بند ناف رویان، 9 مرکز تخصصی کوتاه مدت فعال در سطح استان از امسال فعال شده‌اند.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان همچنین به فعالیت 9 مرکز تخصصی کوتاه مدت در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال  80 دوره آموزشی در زمینه‌های گوناگون در این مراکز با حضور 40 هزار نفرساعت برگزار شده است که این میزان تا پایان امسال به 100 هزار نفرساعت خواهد رسید.
مجردی با اشاره به اجرای 30 طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف در مراکز جهاد دانشگاهی، مهم‌ترین رویکرد این واحد را ارتقا و تقویت سطح پژوهش در جامعه عنوان  و تصریح کرد: تلاش می‌شود سال آینده پژوهشکده‌ای در یکی از زمینه‌های پژوهشی مورد استقبال در منطقه احداث شود.
فرماندار قروه نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های شهرستان قروه در زمینه صنعت، معدن و منابع طبیعی، گفت: در این شهرستان زمینه لازم برای ارتقای سطح علمی جوانان مستعد منطقه فراهم است.
نادر فخری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای کارآمد در زمینه هدایت و شکوفایی استعدادهاست بر لزوم تقویت زیرساخت‌های این واحد در قروه تاکید کرد و افزود: تقویت زیرساخت‌ها بستر را برای آموزش مطلوب فراهم می‌کند که این امر در شهرستان قروه به شایستگی محقق نشده است.
در این مراسم با تقدیر از خدمات سرپرست قبلی، مجید علیشاهی به عنوان سرپرست مرکز جهاد دانشگاهی قروه انتخاب شد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول