اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

31 درصد راه‌های روستایی خلخال آسفالت است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: میزان برخورداری شهرستان خلخال از آسفالت راه‌های روستایی 31 درصد است.

31 درصد راه‌های روستایی خلخال آسفالت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه مشترک با معاون راه روستایی اداره کل راه و ترابری استان اردبیل اظهار داشت: از 650 کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان خلخال در سه بخش مرکزی، خورش‌رستم و شاهرود تاکنون 205 کیلومتر آسفالت‌ریزی شده که این درصد از متوسط استانی و کشوری بسیار پایین است.
وی خواستار توجه جدی اداره کل راه و ترابری استان اردبیل نسبت به پروژه راه‌های روستایی و اصلی شهرستان خلخال شد و افزود: انتظار داریم در سال آینده راه و ترابری تمام تلاش خود را در جنوب استان به کار گیرد تا شاهد رسیدن شهرستان خلخال در حوزه راه‌ها به متوسط استانی و کشوری باشیم.
این مسئول همچنین با انتقاد از کندی اجرای راه خلخال ـ پونل خاطرنشان کرد: اختصاص اندکی از اعتبارات می‌تواند این راه را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برساند که امیدواریم مسئولان استان اردبیل در این راستا کوتاهی نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون راه روستایی راه و ترابری استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: تا پایان سال مالی 90 آسفالت راه‌های روستایی بیش از 50 کیلومتر در شهرستان خلخال انجام خواهد شد.
علی صبحی گفت: روستاهای چلنبر، ترزنق، گلوجه، ارسون، قوسجین، کجل، شمس‌آباد، گلستان، آق‌بلاغ و اندبیل در برنامه آسفالت راه‌های روستایی گنجانده شده‌اند.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر آن راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار نیز تا پایان سال 91 شن‌ریزی و آسفالت خواهد شد.
معاون راه روستایی راه و ترابری استان اردبیل اظهار داشت: روستاهای سفید‌آباد، برندق، چنارلیق، آهو، سجهرود، دیلمده،‌ ماجلان، تیل، میان‌رودان، صومعه و رودبار از جمله روستاهای بالای 50 خانوار خلخال است که تا پایان سال آینده آسفالت خواهند شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول