اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فلوربال استان اصفهان:

فلوربال به صورت پایه‌ای آموزش داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فلوربال استان اصفهان گفت: این کمیته پایه‌ای آموزش دادن رشته فلور‌بال را برای اعضای کمیته در دستور کاری خود قرار داده است.

فلوربال به صورت پایه‌ای آموزش داده می‌شود
هادی جوهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  در سال گذشته در دوره مربیگری و داوری که با حضور داور فدراسیون جهانی فلوربال در تهران برگزار شد، پنج‌ نفر از استان اصفهان در این دوره شرکت کردند و در حال حاضر نیز مشکلی از نظر تعداد مربی و داور برای کمیته فلوربال استان اصفهان وجود ندارد.
وی در مورد عضو‌گیری کمیته فلوربال استان اصفهان با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش توانستیم تا حدی عضو‌گیری خوبی داشته باشیم، تاکید کرد: علاقه بانوان به فلوربال نسبت به مردان بیشتر است.
مسئول کمیته فلوربال استان اصفهان گفت: کلیات ورزش فلوربال مانند هاکی است با این تفاوت که در رشته فلوربال به دلیل استفاده از چوب و توپ پلاستیکی ضربه‌ای به بدن ورزشکار وارد نمی‌شود.
وی بیان داشت: این رشته ورزشی نزدیک به یک سال است که از طرف دولت به رسمیت شناخته شده و زیر نظر ورزش‌های همگانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
جوهری تاکید کرد: رشته فلوربال مخصوص کشورهای اسکاندیناوی است و این رشته ورزشی در کشور‌های سوئد، فنلاند و نروژ عمومیت دارد.
وی گفت: در حال حاضر برای این رشته ورزشی رقابتی وجود ندارد و کمیته فلوربال استان اصفهان نیز تلاش می‌کند، این رشته ورزشی را به صورت پایه‌ای به علاقه‌مندان آموزش دهد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول