اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول انجمن فلوربال استان زنجان خبر داد:

قهرمانی تیم فلوربال زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن فلوربال استان زنجان با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته فلوربال گفت: تیم زنجان قهرمان مسابقات فلوربال قهرمانی کشور شده است.

قهرمانی تیم فلوربال زنجان در مسابقات قهرمانی کشور
احمد نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مسابقه فینال تیم فلوربال استان زنجان در وقت اضافه موفق به شکست تیم تهران شده است، اظهار داشت: بعد از تیم تهران که به مقام دوم دست یافت، تیم ایلام مقام سوم را کسب کرد.
وی افزود: تیم فلوربال استان زنجان با شش برد و یک تساوی به مقام قهرمانی مسابقات فلوربال قهرمانی کشور دست یافته است.
مسئول انجمن فلوربال استان زنجان محل برگزاری مسابقات قهرمانی فلوربال کشور را تهران اعلام کرد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زنجان درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های فلوربال با هاکی گفت: چوب و توپ فلوربال با هاکی تفاوت دارد، ضمن اینکه این بازی اوت ندارد و فقط زمانی توپ اوت می‌شود که از دیواره خارج شده باشد.
نبوی با اشاره به اینکه بهترین گلزن و فنی‌ترین بازیکن نیز از بین بازیکنان تیم استان زنجان انتخاب شده است، تاکید کرد: مهدی محمدی هر دو عنوان را برای تیم زنجان کسب کرد.
شایان ذکر است، تیم فلوربال استان زنجان به سرپرستی احمد نبوی و مربیگری هادی الله‌وردی و کمک مربیگری سید فخرالدین حسینی و همچنین با همراهی سیاوش موسوی، سینا موسوی، مهدی محمدی، ابوالفضل امیری، حامد حبیبی، محمد مهدی مالکی، محمدرضا امیری، علیرضا حسینی، حمید رضا حسینی، امیر حسین ضیائی و مهدی بیات به عنوان بازیکن به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بود.
گفتنی است، زنجان در این مسابقات با نتیجه هفت به یک تهران را شکست داد، ضمن اینکه با ایلام مساوی کرد، دو بار و با  نتایج  پنج و شش به صفر تبریز را شکست داد و سه بر صفر از سد مشهد گذشت.
تیم فلوربال زنجان در نیمه نهایی دو بر صفر ایلام را شکست داد و در فینال و در وقت اضافه یک بر صفر تهران را از پیش رو برداشته و قهرمان مسابقات شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول