اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

شناسایی 2 باند قاچاق در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو باند قاچاق مواد مخدر و کالا در آذربایجان غربی شناسایی شدند.

شناسایی 2 باند قاچاق در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول ‌النقی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: با کسب اخباری مبنی بر فعالیت باند تهیه و قاچاق مواد سوختی و سیگار قاچاق در چالدران مأموران شهرستان چالدران موضوع را با حساسیت لازم در دستور کار خود قرار دادند و عملیات پلیس در این زمینه آغاز شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی پس از چند روز فعالیت شبانه‌روزی موفق به شناسایی محل دپوی مواد سوختی و سیگار قاچاق در یکی از روستاهای مرزی چالدران شده و هشت هزار لیتر سوخت و 96 هزار نخ سیگار خارجی را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.
این مسئول با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده در این زمینه، ‌خاطر نشان کرد: در این عملیات هفت نفر قاچاقچی دستگیر و هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.
النقی‌پور از شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با انجام یک عملیات موفقیت‌آمیز این باند هشت نفره شناسایی و متلاشی شدند.
وی با اشاره به دستگیری تمام اعضای این باند، اعلام کرد: در این راستا مقادیر زیادی مواد مخدر و شش دستگاه خودرو نیز توقیف و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
این مسئول با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دستور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قرار دارد، گفت: در این راستا تمام عوامل پلیس تعامل خوبی با هم دارند و دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در امر مبارزه با قاچاق کالا نیز در تعامل با نیروی انتظامی استان به خوبی ایفای نقش می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول