اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم قطب فرهنگی و اجتماعی زنجان است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان به عنوان قطب فرهنگی و اجتماعی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در طول سال در این مسجد برگزار می‌کند.

حسینیه اعظم قطب فرهنگی و اجتماعی زنجان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم حاج نائبی شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان از سال 85 بر زمین مانده بود، که با عنایت استاندار زنجان این طرح در استان اجرایی می‌شود. 
وی با بیان اینکه اختصاص سالانه 2 میلیارد تومان برنامه مناسبی برای ادامه این طرح نیست، افزود: در حال حاضر حسینیه اعظم زنجان به عنوان قطب فرهنگی و اجتماعی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در طول سال در این مسجد برگزار می‌کند. 
عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از برگزاری همایش پیر غلامان در سال گذشته و سال جاری در مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: برای نخستین بار مراسم 9 دی در زنجان در این مسجد برگزار شد. 
وی با اشاره به اینکه فضاهای موجود حسینیه اعظم زنجان به دلیل حضور گسترده مردم در برنامه‌های عزاداری محرم جوابگو نیست، افزود: برخی شب‌ها 6 هزار نفر در خیابان‌های اطراف این مسجد در برنامه‌های عزاداری حضور داشتند. 
حاج نائبی بر ضرورت حمایت‌های بیشتر برای اجرای طرح توسعه این مسجد تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح جامع حسینیه اعظم زنجان نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است.  
وی تصریح کرد: معاونت فنى و پژوهشى حسینیه اعظم زنجان در ذیل توجهات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از دى ماه سال 1385 به منظور هدفمند شدن فعالیت‌هاى عمرانى حسینیه اعظم زنجان شکل گرفت.‌
عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان بیان داشت: این معاونت در قالب سه کارگاه معمارى و شهرسازى و عمرانى به فعالیت خود ادامه داده و در این راه از اساتید و متخصصان مجرب دانشگاهى بهره مى‌گیرد.
وى با یادآورى اینکه فعالیت‌هاى عمرانى حسینیه اعظم زنجان با کمک‌هاى شایان مردمى در گذشته با روند بسیار خوبى دنبال شده است، افزود:  در سال‌هاى اخیر رویکرد این مکان مقدس توسعه همه جانبه با نگاهى جدى بر مسائل شهرسازى و معمارى است.
حاج نائبی گفت: از جمله پروژه‌هاى انجام گرفته و در حال انجام می‌توان به دارالشفاى حسینیه اعظم زنجان و طرح توسعه مسجد حسینیه طرح تکمیل شبستان حضرت زهر (س) اشاره کرد. 
وی یادآور شد: همچنین فاز سوم حسینیه اعظم شامل سالن همایش کتابخانه و مهمانسرا به پایان رسیده است. 
 عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به چشم‌انداز پنج ساله طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت:‌ سعى بر این است حسینیه اعظم زنجان به عنوان یک محور، نقش خود را در توسعه شهرى به ویژه در حل برخى مشکلات بافت فرسوده شهرى ایفا کند. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول