اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد

تحقق 82 درصدی سهمیه اشتغال‌زایی کردستانی‌ها در سال جاری

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به ایجاد 41 هزار و 590 شغل در استان، از تحقق 82 درصدی سهمیه اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف خبر داد.

تحقق 82 درصدی سهمیه اشتغال‌زایی کردستانی‌ها در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی شنبه‌ شب در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: در سال جاری سهمیه اشتغال‌زایی برای 50 هزار و 200 کردستانی در نظر گرفته شده که خوشبختانه تاکنون بیش از 82 درصد از این سهمیه محقق شده است.
وی افزود: خوشبختانه این میزان شغل محقق شده بیش از چهار درصد از میزان برنامه‌ریزی شده بیشتر بوده و امید است این روند با سرعت هرچه بیشتر در استان به پیش رود.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطر نشان کرد: از میزان ایجاد شده در استان، 21 هزار و 625 شغل مربوط به طرح‌های خوداشتغالی و 19 هزار و 977 شغل نیز به طرح‌های استخدام کاری تعلق دارد.
اسدی افزود: 9 هزار و 483 نفر از اشتغال ایجاد شده را بانوان تشکیل داده و  32 هزار و 199 نفر از این اشغال‌زایی‌ها مربوط به آقایان است.
وی به اختصاص اعتبارات ویژه‌ای به طرح‌های خوداشتغالی و پشتیبان در استان اشاره کرد و افزود: از این محل نیز 900 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به جویندگان کار و کارآفرینان استان در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات 30 تا 50 میلیون ریالی برای طرح‌های خوداشتغالی و 30 میلیون ریالی تا یک‌ میلیارد ریالی برای طرح‌های پشتیبان قابل پرداخت است.
اسدی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و برنامه‌ریزی به عمل آمده و انسجام دستگاه‌های متولی و همکاری بانک‌های عامل شاهد تحقق 100 درصدی اشتغالزایی در این خصوص نیز باشیم.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول