اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهرام شفیع خبر داد

تلاش برای توسعه هاکی در سطوح پایه

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هاکی کشورمان گفت: توسعه هاکی به نقاط مختلف کشور در راس برنامه‌های فدراسیون قرار داشته و تلاش داریم ورزش فوق را در سطوح پایه گسترش دهیم.

تلاش برای توسعه هاکی در سطوح پایه
بهرام شفیع ‌در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه هاکی از توانمندی‌های فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به سابقه این ورزش در کشورمان تلاش داریم تا برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه و گسترش هاکی در نقاط مختلف کشور و سطوح پایه اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در ایران و در دو بخش هاکی چمن و هاکی سالنی افراد بسیاری فعالیت می‌کنند که البته در بخش هاکی سالنی با توجه به وجود امکانات  موجود موفق‌تر بوده‌ایم،کسب عناوین برتر در سطح مسابقات آسیائی و جهانی را تاییدی بر این مدعا دانست.
‌شفیع گفت: در آخرین این موفقیت‌ها تیم جوانان کشورمان ماه گذشته با حضور در کشور روسیه عنوان سوم تورنمنت بین‌المللی این کشور را کسب کرد.
وی به برگزاری ششمین دوره لیگ برتر هاکی اشاره کرد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها 16 تیم از سراسر کشور حضور دارند که در
چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.
رئیس فدراسیون هاکی سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم‌ها با آمادگی بالائی در مسابقات حاضر شدند و امیدوارم حاصل این لیگ پویا داشتن یک تیم ملی قدرتمند باشد.
 
حضورهاکی البرز در جمع استان‌های فعال کشور
 
رئیس فدراسیون هاکی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به میزبانی استان البرز از گروه دوم این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: البرز طی ماه‌های اخیر به خوبی توانسته خود را در جمع استان‌های فعال کشور قرار دهد و در همین مدت کوتاه دو برنامه مهم فدراسیون هاکی‌ یعنی برگزاری اردوی تیم ملی جوانان و لیگ برتر را میزبانی کرده است که ان مسئله گواهی است بر توانمندی‌های بالای این استان در رشته هاکی.
شفیع در پایان گفت: مسابقات مهمی را پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد با آماده سازی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف برای کسب عناوین برتر پای به میدان رقابت مهم بگذاریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول