اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت هاکی استان اصفهان:

وضعیت فعلی هاکی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت هاکی استان اصفهان گفت: با توجه به قدمت هاکی و وجود مربیان و ورزشکاران ملی‌پوش، وضعیت فعلی این رشته اصلا قابل قبول نیست.

وضعیت فعلی هاکی قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید معین پیش‌ازظهر امروز در  مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان اصفهان  که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته اکثر رشته‌های ورزشی اصفهان با رشد قابل توجهی همراه بوده اما رشته هاکی دچار نزول شده است.
وی با اشاره به ضعف این رشته بیان داشت: فقدان تیم‌های پایه، نبود یک بازیکن ملی‌پوش در تیم ملی و دور شدن هرچه بیشتر مردم از این رشته ورزشی موجب شده تا هاکی وضعیت رو به رشدی نداشته باشد.
رئیس جدید هیئت هاکی استان اصفهان با بیان اینکه عدم ثبت مدیران یکی از ضعف‌های بزرگ هاکی استان اصفهان است، تصریح کرد: به دلیل عدم آشنایی مدیران با بدنه هاکی، اکثر پیشکسوتان این رشته با هیئت همکاری نداشتند و قهرمانی تیم بانوان نیز مرهون زحمات ابراهیمی در دوران سرپرستی است.
وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، استفاده از پیش‌کسوتان، استعدادیابی و تشکیل کانون هاکی از جمله برنامه‌های آینده هیئت است.
به گزارش فارس، در ادامه نیز دبیر فدراسیون هاکی نیز که به نمایندگی از رئیس فدراسیون در این نشست حضور یافته بود، گفت: هاکی اصفهان از دیر باز بازیکنان ملی‌پوش و شاخص زیادی داشته است و نیاز به حمایت دارد تا دوباره به شرایط گذشته برگردد.
فریدون زمانی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون هاکی افزود: فدراسیون طی سه سال اخیر به سه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یافته و توانست به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی شرکت کند.
به گزارش فارس، مجید معین به عنوان تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت هاکی استان اصفهان، به عنوان رئیس آینده این هیئت انتخاب شد.
در این نشست که در حضور دبیر فدراسیون هاکی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی برگزار شد، با انصراف محمدرضا کاظمی و امیر دولت آبادی، مجید معین به عنوان تنها کاندیدای انتخابات به عنوان رئیس چهار سال آینده هیئت انتخاب شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول