اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه عرب: کار ناظران عرب در سوریه طبق برنامه پیش‌ می‌رود

خبرگزاری فارس: یک مقام بلندپایه اتحادیه عرب اعلام کرد که بر خلاف خبرسازی‌های موجود، کار ناظران عرب در سوریه طبق پروتکل اتحادیه عرب در جریان است و مدت ماموریت آنان نیز یک ماه است.

اتحادیه عرب: کار ناظران عرب در سوریه طبق برنامه پیش‌ می‌رود
به گزارش فارس، اتحادیه عرب اعلام کرد که هیئت ناظران اعزامی این اتحادیه به سوریه ماموریت خود در سوریه را بخوبی به پیش می‌برد.

به گزارش سی‌ان‌ان، عدنان الخضیر معاون دبیر کل اتحادیه عرب و رئیس اتاق عملیات هیئت ناظران سوریه در قاهره، اعلام کرد که «کار میدانی هیئت ناظران طبق برنامه پروتکل اتحادیه عرب به پیش می‌رود».

الخضیر زمانی این واکنش را نشان داد که علی سالم الدقباسی از نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب خواست نشستی فوری برای موضوع سوریه و هیئت ناظران برگزار و ناظران را فوری از سوریه خارج کند.

اما در مقابل معاون دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد که مدت حضور هیئت ناظران در سوریه یک ماه است و حتی تعداد بیشتری از ناظران در راه سوریه هستند.

از سوی دیگر محمد احمد الدابی شایعات منتشر شده درباره تک‌تیراندازها در سوریه را تکذیب و تاکید کرد که ناظران هیچ تک‌تیراندازی در شهر درعا مشاهده نکرده‌اند.

پس از آنکه حقایق وضعیت سوریه و حضور گروهک‌های مسلح در سوریه از زبان ناظران در حال بیان شدن است، مخالفان دمشق پیشاپیش ماموریت ناظران را شکست خورده می‌دانند و تلاش می‌کنند آنان را از سوریه خارج کنند.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول