اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دوره مسابقات جام ولایت

تیم پهلوانی کردستان به عنوان قهرمانی دست یافت

خبرگزاری فارس: در دومین دوره برگزاری مسابقات جام ولایت تیم پهلوانی کردستان به مقام نخست دست یافت.

تیم پهلوانی کردستان به عنوان قهرمانی دست یافت
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مسابقات هنرهای فردی و کشتی پهلوانی با حضور 80 نفر ورزشکار در قالب شش تیم برتر کشور از استان‌های زنجان، همدان، کرمانشاه، مرکزی و دو تیم بزرگسالان و جوانان در سالن آزادی سنندج برگزار شد.
خسرو ساکی در ادامه افزود: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در دو بخش کشتی پهلوانی در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در بخش هنرهای فردی نیز در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، دو میل بازی، سه میل و چهار میل بازی، کباده و میل سنگین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گفته وی، مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی به مناسبت گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به کردستان هر ساله برگزار می‌شود و امسال نیز دومین دوره برگزاری این مسابقات همزمان با حماسه 9 دی برگزار شد.
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان با اعلام نتایج پایانی این رقابت‌ها، تصریح کرد: در بخش کشتی پهلوانی به ترتیب سامان فیضی در وزن 60 کیلوگرم، سعید صالحی در وزن 70 کیلو از کردستان، علی رضایی در وزن 80 کیلوگرم از کرمانشاه و فواد طاهرنژادیان و پیمان رنجبر در وزن‌های 90 و 90+ از کردستان به عناوین نخست این رقابت‌ها دست یافتند.
به گفته وی، در بخش هنرهای فردی نیز سعید شایان از کردستان در رشته چرخ‌تیز، مصطفی کرانی از زنجان در رشته چرخ چمنی، پژمان سکونتی در رشته‌های دومیل‌بازی، سه و چهارمیل بازی، قانع گل‌عنبری در رشته میل سنگین از کردستان و مصطفی کاظمی از زنجان در رشته کباده عناوین برتر را کسب و موفق به دریافت مدال طلای این دوره مسابقات شدند.        
ساکی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش تیمی نیز تیم کردستان مقام نخست این جام را به خود اختصاص داد و تیم‌های زنجان و کرمانشاه نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول