اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدس:

ایجاد الگوی جدید عکاسی در حوزه دین ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدس گفت: ایجاد یک الگوی مهندسی جدید عکاسی در حوزه دین ضروری است.

ایجاد الگوی جدید عکاسی در حوزه دین ضروری است
غلامرضا قلندریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: موسسه فرهنگی قدس در این راستا نمایشگاه عکس سجده عشق را با حضور عکاسان رسانه‌های خبری در مشهد برپا کرده است.
وی تصریح کرد: در نظر داریم مجموعه‌هایی از آثار عکاسان حرفه‌ای استان خراسان رضوی را در بازه‌های زمانی تعریف کرده و شرایطی را فراهم کنیم که به صورت پرتابل در سایر استان‌ها نیز برپا شود.
مدیر مسئول روزنامه قدس با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت ایام سوگواری دهه اول محرم برگزار شده و سعی شده است فضا با عکس‌هایی از عزاداری‌ها معطر و بر معنویت آن افزوده شود.
قلندریان ادامه داد: موسسه فرهنگی قدس بنا دارد در راستای فعال کردن زوایای مختلف رسانه‌ای و هنری فعالیت‌های زیادی را انجام دهد که این جزو وظایف و رسالت اصلی این نهاد فرهنگی است.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدس با اشاره موفقیت‌های روزنامه قدس تصریح کرد: خوشبختانه این روزنامه در حوزه محتوا و خبرنگاری جایگاه ممتازی دارد و همه عکاسان در حوزه‌های محلی، ملی و بین‌المللی مقام‌های قابل قبولی را تا کنون کسب کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امروز با موج جدید بیداری مردم در منطقه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به این موج بیداری نقش رسانه هم متفاوت است، سکوت رسانه‌ها در این مقطع زمانی برای این مناطق یک آفت مضاعف محسوب می‌شود.
قلندریان گفت: این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 19 در ساختمان مرکزی روزنامه قدس واقع در بلوار سجاد، نبش سجاد یک پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ عاشوراست.
عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه عبارتند از: سید حمید هاشمی، محمد علی رضایی، حسین کامشاد، سید ایمان سجادی، علیرضا عطاریانی، محمد زائرنیا، محمد حسین طاقی، مهدی بلوریان، ساناز بازیان، امین خسروشاهی، حسین حسین‌زاده، مریم رویایی، محسن بخشنده، احمد فیاض، مهدی قربانی، سید جلیل حسینی زهرایی، محسن رحیمی عنبران، جعفر کبوتری، مسعود نوذری، محمد خوش نشین و آرش شکورزاده بلوری.
نمایشگاه عاشورایی عکاسان خبری مشهد با عنوان سجده عشق با نمایش 55 عکس از 21 عکاس در ساختمان جدید مؤسسه فرهنگی قدس برپاشده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول