اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری سنندج خبر داد

نگارخانه شهرداری سنندج راه‌اندازی می‌شود/ هیچکدام از وعده‌های معاون قبلی عملی نشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهرداری سنندج از راه‌اندازی نگارخانه شهرداری تا دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

نگارخانه شهرداری سنندج راه‌اندازی می‌شود/ هیچکدام از وعده‌های معاون قبلی عملی نشد
اقبال زمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: وجود یک نگارخانه برای ارائه آثار هنرمندان سنندجی ضروری است و شهرداری برای تحقق این مهم، راه‌اندازی این نگارخانه را در دستور کار قرار داده است.
به گفته معاون فرهنگی شهرداری سنندج، اقدامات اساسی و راه‌اندازی این نگارخانه به عهده زیباسازی شهرداری گذاشته شده و به یقین آنها تمام توان خود را در این راستا به کار خواهند بست.
زمان هدف از راه‌اندازی نگارخانه فوق‌الذکر را حمایت از هنرمندان مشهور و گمنام سنندج، ایجاد فضایی فرهنگی برای ارباب جراید و رسانه و نیز ایجاد فضای نقدهای هنری و ادبی برشمرد.
شایان ذکر است؛ معاون فرهنگی قبلی شهرداری سنندج در جلسه‌ای با حضور ارباب جراید به ایجاد یک فرهنگسرا در شأن مردم سنندج اشاره داشته و قول تحقق این موضوع را تا پایان امسال داده بود.
وی اگر چه قول‌های زیادی از جمله نامگذاری میدانی به نام خبرنگار در سنندج را داده بود، اگر چه هیچکدام از آنها عملی نشد اما پس از آن نیز گویا موضوع نامگذاری میدان، خیابان و یا بلوار به نام خبرنگار از دستور کار شهرداری به حاشیه رفته است.
معاون فرهنگی شهردار سنندج در ادامه گفت‌وگو با فارس، ایجاد فرهنگسرا را لازمه این شهر خواند و تصریح کرد: ساخت این مکان نیازمند اعتباری کلان است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.
زمان خاطر نشان کرد: در شهر سنندج المان‌های برخی از افراد شهیر استان در میادین و یا بلوارهای سنندج نصب شده است که بیشتر مردم با آنها آشنایی ندارند.
وی در پایان افزود: شهرداری به این اقدام بسنده نمی‌کند و برای آشنایی مردم با شخصیت المان‌ها، مشخصات شخصیت را در یک تابلویی نوشته و در میدان و یا ابتدای خیابان و بلوارها نصب می‌شوند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول